MS Windows
briani 27239
Hvor er min adresse linie?
Fra : Kim Malmberg

Dato : 09-11-06 09:23

Hej alle.
På mit arbejde sidder jeg med Internet explorer ( netværk)
Jeg har ingen adresselinie.
Jeg har prøvet at klikke på vis-> adresselinie, men linket er ikke aktivt ?
Der er indstalleret Google toolbar.
Er der en anden måde hvorpå jeg kan få adresse linien frem, jeg har søge i
hjælpe filen, uden resultat.
På forhånd tak.

--
Venlig hilsen/Best regard.
Kim

Fra : Ole Christiansen

Dato : 09-11-06 09:39

"Kim Malmberg" <wallebogaard-it@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er indstalleret Google toolbar.
> Er der en anden måde hvorpå jeg kan få adresse linien frem, jeg har søge i

I min IE6 hedder det: vis - værktøjslinjer - adresse

Har du ingen kolleger. ?

/Ole

Fra : Kent

Dato : 09-11-06 12:44

Kim Malmberg skrev:
> [...]
> Der er indstalleret Google toolbar.
> Er der en anden måde hvorpå jeg kan få adresse linien frem, jeg har søge i

Du kan bruge <ctrl> + o, eller <ctrl> + l. Begge giver en adresselinje
på min pc under IE. Du behøver ikke at have adresselinjen fremme hele tiden.

--

Kent

Fra : Bjarne Chr

Dato : 09-11-06 12:47

> [...]
> Der er indstalleret Google toolbar.
> Er der en anden måde hvorpå jeg kan få adresse linien frem, jeg har søge i
Her hedder det - vis - værktøjslinjer - standardknapper - adresse -
hyperlinks - lås værktøjslinjerne. Samt et flueben i statuslinje
mvh / Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-06 20:37

"Bjarne Chr" <No@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
> Her hedder det - vis - værktøjslinjer - standardknapper - adresse -
> hyperlinks - lås værktøjslinjerne. Samt et flueben i statuslinje

Med F11 kan du fjerne / vise adresselinien.

Bo