MS Windows
briani 27239
Tilpas beskeder
Fra : Storm

Dato : 07-11-06 20:42

I proceslinien under egenskaber er der mulighed for at tilpasse hvilke
ikoner man vil se i taskbar.
Der er en række med aktuelle elementer og lang lang række med
tidligere elementer fra programmer der forlængst er afinstalleret.
Hvordan fjerne man den lange række?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 07-11-06 23:27

Storm skrev:

> Der er en række med aktuelle elementer og lang lang række med
> tidligere elementer fra programmer der forlængst er
> afinstalleret. Hvordan fjerne man den lange række?

Det nemmeste er efter min mening at hente TaskBarRepairTool fra:
<http://www.kellys-korner-xp.com/TaskbarRepairToolPlus!.zip> og
køre funktionen 'Remove Past Items' i bjælken 'Notification Area'.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Storm

Dato : 08-11-06 00:52

On Tue, 07 Nov 2006 23:27:06 +0100, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Det nemmeste er efter min mening at hente TaskBarRepairTool fra:
> <http://www.kellys-korner-xp.com/TaskbarRepairToolPlus!.zip> og
> køre funktionen 'Remove Past Items' i bjælken 'Notification Area'.
Fin melding, tak!