MS Windows
briani 27239
Gør alle mine billeder mindre - virker ikk~
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-11-06 00:04

Jeg skulle lige hjælpe en med at få sin email til at virke, og ville vise
hende, hvordan man via Stifinder kan sende billeder og få dem minimeret. Men
når jeg har markeret filerne og valgt at sende dem med email, kommer boksen,
hvor man kan vælge at gøre alle billeder mindre, ikke frem. Den hopper
direkte ind i outlook express og gør klar til at sende i fuld størrelse.
Jeg bemærkede, at pgl. også brugte et program, som hedder incredimail og
skiftede mellem det og OE.
Er det derfor at funktionen i Stifinder er deaktiveret eller?
Nogen ide om, hvordan man kan aktivere den igen.
Det skal bemærkes at pc.en nu er på vej til den anden ende af landet, så
afhjælpning af problemet skal ske tlf - eller vi mail.

Kurt

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 06-11-06 10:44

> [...]
> Det skal bemærkes at pc.en nu er på vej til den anden ende af landet, så
> afhjælpning af problemet skal ske tlf - eller vi mail.

Har aldrig set den funktion i Outlook Express (bruger den nu også kun til
Usenet).
I Outlook findes funktionen, men ikke som en pop-up.
Kan det ikke hænde at du bruger Outlook og hun bruger Express?

...::JMJ::..

Fra : alexbo

Dato : 06-11-06 11:21

"..::JMJ::.." skrev

> Har aldrig set den funktion i Outlook Express

Jeg har den, jeg anede ikke det fandtes så jeg måtte lige prøve, afmærk
billedet, højreklik, send til postmodtager, op popper mulighederne for
forskellige størrelser.

XP home
Express 6.00

mvh
Alex Christensen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-11-06 22:05

> [...]
>
> Jeg har den, jeg anede ikke det fandtes så jeg måtte lige prøve, afmærk
> billedet, højreklik, send til postmodtager, op popper mulighederne for

Du kan også gøre det på en anden måde.
Når du har afmærket billedet/billederne, kan du klikke på menuknappen
Mapper, så får du forskellige genveje frem i venstre side. Herunder kan du
sende med email, vise som diasshow osv. Der er faktisk mange genveje at
finde på den måde, og genvejene ændrer sig alt efter hvilken form for filer
man klikker på og vil arbejde med.

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-11-06 22:03

"..::JMJ::.." <kalif1@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> I Outlook findes funktionen, men ikke som en pop-up.
> Kan det ikke hænde at du bruger Outlook og hun bruger Express?

Funktionen er vist ikke afhængig af mailprogrammet, men derimod en funktion
i Stifinder. Pgl. bruger OE, idet jeg lige havde computeren forbi mig, inden
jeg sendte spørgsmålet.

Kurt

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-11-06 11:41

måske hcma har tippet http://www.hcma.dk/tips71to80.htm#no78

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-11-06 22:06

> måske hcma har tippet http://www.hcma.dk/tips71to80.htm#no78
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://www.klattrup.dk

Det ser lovende ud, da jeg tidligere har brugt lignende kommandoer til at
reparere andre ting.
Så det tip vil jeg straks sende videre.

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-11-06 22:39

Jeg kan så lige slutte tråden af med, at regsvr32 shimgvw.dll fra hcma
virkede.

Kurt