MS Windows
briani 27239
windows start ??
Fra : Lars

Dato : 05-11-06 19:14

Hej

Når jeg starter min pc med windows XP
kommer den her startside hvor jeg skal trykke
på mit brugernavn for at komme ind på mit "skrivebord"

Hvordan får jeg den til, at starte direkte, så jeg er fri
for at klikke på mit brugernavn...

mvh
Lars

Fra : Pico

Dato : 05-11-06 23:00

Lars wrote:
> [...]
> på mit brugernavn for at komme ind på mit "skrivebord"
>
> Hvordan får jeg den til, at starte direkte, så jeg er fri

Pråv dette:

Start > Kør: control userpasswords2
Fjern flueben i 'Users must enter a user name and password to
use this computer' og klik derefter på OK.

Elles kan du installere TweakUI fra Microsoft, den kan numret.
Pico