MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vælge systemhøjttalere i win2K
Fra : HvB

Dato : 05-11-06 15:48

Nu har jeg bakset med min gamle PC som skal overtages af en anden. Men jeg
kan simpelthen ikke få systemhøjtalerne til at sige noget. Der er fin nok
lyd med eksterne højttalere - men jeg kan ikke finde noget sted hvor jeg kan
vælge systemtets højttaler....

Under lyd er der alverdens muligheder for at vælge surroud, hvoedtelefoner
o.m.a., men ikke intern højttaler.

Kan Nogen hjælpe?

MvH

HvB

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-11-06 16:16

"HvB" <Baldrian(re)@(move)get2net.dk> skrev :

>Nu har jeg bakset med min gamle PC som skal overtages af en anden. Men jeg
>kan simpelthen ikke få systemhøjtalerne til at sige noget.

Hvad mener du med systemhøjtalere?

Der er da normalt ikke andet end en lille en, der bipper ved boot
o.lign.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : O. Skjold

Dato : 05-11-06 16:24

HvB skrev i news:oQm3h.51$lJ5.2@news.get2net.dk

<klip>

> [...]
> finde
> noget sted hvor jeg kan vælge systemtets højttaler....

Er du sikker på, at der er indbyggede højttalere?

Har du under lydstyrke + indstillinger + egenskaber checket, at
de interne højttalere er markeret?

Hvis du kan bekræfte ovenstående og det stadig ikke virker tror
jeg du skal installere en anden lydkortdriver.

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-11-06 00:45

> [...]
>
> Under lyd er der alverdens muligheder for at vælge surroud,
> hvoedtelefoner o.m.a., men ikke intern højttaler.

Det er langt fra alle maskiner, du kan lave det nummer. Det skal ligge i
lydkortdriveren.

Jeg har en gammel IBM Aptiva, som kører min mailserver, og den kan gøre det.
Når der ikke er sat et stik i lydkortet, så sendes lyden til den indbyggede
højttaler.

Claus