MS Windows
briani 27239
Omvendt R?
Fra : moi?

Dato : 05-11-06 04:34

Hvordan skriver man det -på en winXP m. MS word maskine ?

Fra : mogens

Dato : 05-11-06 04:54

Hej moi?

Jeg formoder at det er noget du har set et eller andet sted. Jeg mener
ikke at der er en egentlig spejlingsfunktion i Word, men den kan fixes
indirekte alligevel:

Word
Indsæt\Symbol...
Find det - vistnok kyrilliske - tegn med formen spejlvendt R.
<Indsæt>
<Luk>

Det er ikke en fuldkommen spejling, men kan vel bruges i en snæver
vending.

hej
mogens

Fra : moi?

Dato : 05-11-06 05:02

mogens den 05-11-2006 04:53:

> [...]
> <Indsæt>
> <Luk>
>
> Det er ikke en fuldkommen spejling, men kan vel bruges i en snæver

Hej Mogens - mange tak for sit hurtige svar.
Jeg er sikker på at min søn er tilfreds med det R som det ..r..

Tak for hjælpen