MS Windows
briani 27239
Automatisk åbne nye vinduer i fuld størrel~
Fra : Martin Ploug

Dato : 04-11-06 14:43

Hej

Nogle gange, når jeg klikker på et link, der åbner et nyt vindue, åbner
det nye vindue i en smal ramme / vindue.
Selv om jeg trækker vinduet bredere er det det samme næste gang
jeg vil åbne i et nyt vindue.

Kan der være noget snavs, der laver den slags drillerier?
Har lige kørt en scanning og fjernet det, der blvete fundet.

Kan man i IE 6 sætte en indstilling der gør, at nye vinduer altid
åbner i fuld størrelse (det mener jeg i øvrigt altid Firefox gør?) ?

Jeg bruger Windows 2000.

Tak.

Mvh. Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Holst

Dato : 04-11-06 14:46

Martin Ploug wrote:

> Kan der være noget snavs, der laver den slags drillerier?

Næppe. Det er sikkert bare den side, der skal vises, der beder om at
blive vist i et lille vindue.

> Kan man i IE 6 sætte en indstilling der gør, at nye vinduer altid
> åbner i fuld størrelse (det mener jeg i øvrigt altid Firefox gør?) ?

Det gør Firefox bestemt ikke altid. Jeg skal dog ikke afvise, at der er
en indstilling et sted, så Firefox kan sættes til altid at åbne vinduer
i fuld størrelse.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 225 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

Ja, det er dejligt for dig. Til gengæld spammer du os andre med reklamen
derfor.

Fra : Martin Ploug

Dato : 04-11-06 18:52

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> wrote in message

> [...]
> i fuld størrelse.

> Ja, det er dejligt for dig. Til gengæld spammer du os andre med reklamen

Hej Holst

Tak for dit indlæg.

Nej, det er ikke en bestemt side der er sat til at blive vist i et lille
vindue.

Mvh. Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Janner

Dato : 04-11-06 18:52

Hej,

Jeg har gennem flere års brugt et lille program til at maximere ... kan
hentes gratis her http://www.jiisoft.com/index.asp

IE new windows ...

Det virker helt perfekt *S*

/Jan

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-11-06 15:18

"Janner" <NOTVALID@NOTVALID@NOTVALID> wrote in message
> Hej,
>
> Jeg har gennem flere års brugt et lille program til at maximere ... kan
> [...]

Hej Jan

Mange tak, det må jeg prøve.
Det kan være det klarer ærterne

Mvh. Martin