MS Windows
briani 27239
Lås en mappe
Fra : DanTex

Dato : 04-11-06 13:19

Findes der et snilt lille program der i min mappe dokumenter blot kan sikre
eller låse en enkelt mappe med en kode

Mvh Gunnar

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-11-06 16:08

Ja... Microsoft har lavet et lille gratis utility, der kan klare det.
Du kan hente programmet her:

http://www.softpedia.com/get/Security/Lockdown/Microsoft-Private-Folder.shtml

--
Med Venlig Hilsen

Peter Jensen
WebAdministrator
Erhvervspartner ApS

"DanTex" <Dantex@no.mail> skrev i en meddelelse
> Findes der et snilt lille program der i min mappe dokumenter blot kan
> sikre eller låse en enkelt mappe med en kode
>
> Mvh Gunnar

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kurt

Dato : 05-11-06 15:13

"Peter Jensen" <mail@icedesign.dk> skrev i en meddelelse
> Ja... Microsoft har lavet et lille gratis utility, der kan
> [...]
Jeg får det downloaded i en RAR fil, som jeg ikke kan åbne.
Hvordan ?

mvh
Kurt

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-11-06 15:45

Kurt presented the following explanation :
> Jeg får det downloaded i en RAR fil, som jeg ikke kan åbne.

Med WinRar f.eks. :) Brug google til at finde det.

"If we were to wake up some morning and find that everyone was the same
race, creed and color, we would find some other cause for prejudice by
noon." - George Aiken

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 05-11-06 21:27

Kurt skrev:

>Jeg får det downloaded i en RAR fil, som jeg ikke kan åbne.
>Hvordan ?

Jeg har brugt programmet IZArc http://www.izarc.org/download.html kan
indstilles til dansk.

--