MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Elektroniske Post-its?
Fra : Martin Ploug

Dato : 03-11-06 19:11

Hej

Måske ikke den rette gruppe, men prøver alligevel.
Er der iøvrigt ikke en dk gruppe, der bare hedder software -
altså uden .apache, browser osv. bageefter?

Jeg synes jeg har set, at der findes et program, hvor man kan
lave elektroniske Post-its, som man kan "klistre" på sit skrivebord
- eller tager jeg helt fejl.

Er her nogen her, der kender sådan et program, og hvor finder jeg det
i så fald?
Er det gratis?

Det kunne jo være meget fedt, så jeg slipper for de almindelige Post-its af
papir,
som laver mærker på skærmen.

Jeg har fundet http://www.posticky.com/index.php, men fungerer de ikke
kun på den hjmmeside?

Hmm, har også lige funde http://free-postit.qarchive.org/
måske er det mere sådan noget jeg er ude efter.

Jeg kan se, at Google også har et kalendersystem, som måske
også ville kunne bruges.

Jeg synes bare det kunne være godt at have sådan nogle notes, som man
kunne "klistre" på skrivebordet.

Mvh. Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Max

Dato : 03-11-06 19:35

Hej Martin

> Det kunne jo være meget fedt, så jeg slipper for de almindelige
> Post-its af papir,

Jeg købte et for en del år siden der bare hed Post-It, men lige
umiddelbart kan jeg ikke finde det igen. Men skaberen af Post-It
lapperne, 3M laver også en elektronisk udgave.

http://www.3m.com/us/office/postit/digital/digital_notes.html

--
Mvh Max

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-11-06 19:37

Den 03-11-06 19.10 skrev Martin Ploug følgende:

> Måske ikke den rette gruppe, men prøver alligevel.

Nu er det

> Jeg synes jeg har set, at der findes et program, hvor man kan
> lave elektroniske Post-its, som man kan "klistre" på sit skrivebord
> - eller tager jeg helt fejl.

Tag et kig på Dema Virtual Notes, det er gratis, og det generer hverken
dig eller andre med spam (i modsætning til SpamFighter):
http://www.download.com/Dema-Virtual-Notes-2005/3000-2351_4-10428225.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Rette smed for bager: En dårlig vane med fatale følger...

Fra : Martin Ploug

Dato : 03-11-06 20:18

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Rette smed for bager: En dårlig vane med fatale følger...

Jeg har lige prøvet lidt forskelligt bl.a. Dema Virtual Notes, som Kim
foreslog.
Men måske er det alligevel lidt irriterende, at de der notes er der hele
tiden.

Jeg har også prøvet Notes Holder Lite http://notes.aklabs.com/ , som nok
er mere mig. Cool nok at den er skjul, og man så kan lave reminders på sinde
notes der.
Jeg har ikke lige fået læst, hvad forskellen er på Lite og Standard
versionen.

Tak for jeres indlæg.

Jeg prøver mig nok lidt frem herfra.

Mvh. Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-11-06 20:28

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev bl.a:

> Jeg har lige prøvet lidt forskelligt bl.a. Dema Virtual Notes, som Kim
> foreslog.
> Men måske er det alligevel lidt irriterende, at de der notes er der hele
> tiden.

Højreklik på ikonet nede ved uret, og vælg Skrivebord/Luk alle PostIt. Du
kan kalde dem frem igen, eller sætte en alarm, så de popper op på det valgte
tidspunkt.

Mvh.

Karsten

Fra : Rander

Dato : 10-11-06 18:49

Fri, 3 Nov 2006 20:17:49 +0100 brugte Martin Ploug 52 linier på at fortælle
dette til dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>notes der.
>Jeg har ikke lige fået læst, hvad forskellen er på Lite og Standard

Hvis jeg kan nå at komme med et forslag, så måske Rainlendar
(http://rainlendar.net/) - selvom det måske er lidt overkill ift. det du
spørger om...

Men desktopkalender med To do-liste og kalender-begivenheder kunne skam
også være en løsning - personligt bruger jeg To do-gunktionen som
erstatning for de gule lapper. Nå ja, hvis det betyder noget for dig: Der
er også en dansk sprogfil til programmet...
http://rander.dk (finally up again!)

Brillerne blev slået af Henrik, som så gik i stykker. (Skadesanmeldelse)

Fra : hcma

Dato : 03-11-06 21:58

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - eller tager jeg helt fejl.
>
> Er her nogen her, der kender sådan et program, og hvor finder jeg det

dette benytter jeg (gratis):
http://downloads.theregister.co.uk/Windows/Business/StickyNotes/postit-notes.html
m v h
hcma

Fra : Martin Ploug

Dato : 04-11-06 00:16

"hcma" <hcma@hcma.dk> wrote in message

> "Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej

Tak for henvisningen, men hmm, det er lidt underligt.

Nu har jeg forsøgt at hente det et par gange fra forskellige steder,
og hver gang får jeg en file der hedder enten pn 30 eller pn.exe, og
exe filen installerer AceHTML og beder om registrerings-e-mail og kode?

Mvh. Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kerim Ellentoft