MS Windows
briani 27239
Backup
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 03-11-06 16:24

Jeg har købt en ekstra harddisk til backup. Er det smarteste bare at kopiere
fra min nuv. harddisk, eller er det smartest at bruge et backup-program - i
givet fald hvilket?

Fra : ha

Dato : 05-11-06 20:30

Henrik Steffensen wrote:
> backup-program - i givet fald hvilket?

stones kopikontrol kunne være en mulighed hvis det f,eks. er
fotos, dokumenter o.s.v.

http://www.stoneware.dk/kopikontrol/default.htm

er det selve windowsinstallationen (C-drevet) skal du have fat
i f.eks. Norton Ghost (som jeg selv bruger)

http://www.symantecstore.com/dr/sat4/ec_MAIN.Entry17c?CID=0&PN=5&SP=10007&SID=49467&PID=754931&ClickID=dwy2rhmczk02n22tzxcmozxbo0czbhsxzy&CUR=208&DSP=&PGRP=0&ABCODE=&CACHE_ID=0

/ha

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 06-11-06 06:57

"ha" <minnewsmail@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> er det selve windowsinstallationen (C-drevet) skal du have fat
> i f.eks. Norton Ghost (som jeg selv bruger)

Mange tak - efter en gang surfing endte jeg faktisk med noget, der hedder
VersionBackup - det ser ok ud.

Fra : ha

Dato : 06-11-06 10:33

Henrik Steffensen wrote:
> Mange tak - efter en gang surfing endte jeg faktisk med noget, der
> hedder VersionBackup - det ser ok ud.

Selv tak. Jeg kender ikke VersionBackup, men tak for tilbagemelding.

/ha