MS Windows
briani 27239
Find slettede filer
Fra : Jan A.

Dato : 03-11-06 15:36

Hej
Jeg har været nød til at formatere min hdd og har som følge deraf mistet
nogle e-mails.
Jeg tager løbende backup, men mangler nu mails fra sidste backup til
formatering.

Mit håb er nu at finde et stykke værktøj, der kan finde den sidste pst-fil
frem, selvom hdd er formateret.
Har ledt på nettet efter recovery-værktøjer, men der er rigtig mange
programmer, der kan dette. Har nu ikke rigtig nogen erfaring med dette, så
jeg håber på hjælp herinde.
Er der nogen, der kan være behjælpelig?

Pft Jan Andreasen

Fra : John

Dato : 03-11-06 15:56

"Jan A." <affaldspost@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Har ledt på nettet efter recovery-værktøjer, men der er rigtig
> mange programmer, der kan dette. Har nu ikke rigtig nogen
> erfaring med dette, så jeg håber på hjælp herinde.

Jeg har heller ingen erfaring med recovery-værktøjer, men her er
nogle, du kan lege med:

http://www.majorgeeks.com/download5301.html

http://www.majorgeeks.com/download5284.html

http://www.snapfiles.com/get/smartrecovery.html

http://www.snapfiles.com/get/restoration.html

Andre kan ha' glæde af din erfaring med ovenstående, så meld
venligst tilbage, om operationen lykkes.

Held og lykke!

Mvh John

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-11-06 18:51

Den 03-11-06 15.35 skrev Jan A. følgende:

> Mit håb er nu at finde et stykke værktøj, der kan finde den sidste pst-fil
> frem, selvom hdd er formateret.

Har du installeret Windows eller lagt andre data ind på den formaterede
disk? I så fald bliver det svært. Men tag et kig på PC Inspector:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-pcinspector.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Bjørnetjeneste: Når man siger tak for en tjeneste med en anden tjeneste...

Fra : Jan A.

Dato : 04-11-06 15:21

Hej John og Kim.

Desværre må jeg sige, at projektet ikke er lykkedes. Jeg kan ikke få de
gamle pst-filer frem. Muligvis fordi M.Outlook gemme på samme sted under
samme navn, efter jeg har fået comp. op at køre igen.

Men tak for mulighederne.

Mvh Jan

Fra : John

Dato : 04-11-06 15:41

"Jan A." <affaldspost@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre må jeg sige, at projektet ikke er lykkedes. Jeg kan
> ikke få de gamle pst-filer frem.

Suk! :(

> Men tak for mulighederne.

Velbekomme, og tak for tilbagemelding!

Mvh John

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-11-06 15:44

Den 04-11-06 15.20 skrev Jan A. følgende:

> Desværre må jeg sige, at projektet ikke er lykkedes.

Øv.

> Jeg kan ikke få de
> gamle pst-filer frem. Muligvis fordi M.Outlook gemme på samme sted under
> samme navn, efter jeg har fået comp. op at køre igen.

Nej, det kan være en hvilken som helst anden fil, der har overskrevet
mailfilen. Hvis du en anden gang får problemer med slettede filer, så
lad være med at installere noget som helst på harddisken, før du har
fået reddet filerne. PC Inspector (og andre redningsprogrammer) bør
altid installeres, før man får brug for dem, eller de bør køres fra en
anden harddisk end den med de slettede filer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hotdog: Pølse opfundet af en kinesisk jernbanekok...