MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
administratorpassword i 2000
Fra : Per Andreasen

Dato : 02-11-06 21:35

Hvordan kommer man på som administrator i WIN2000, når ejeren har "glemt"
det password, der giver adgang? Findes der et program, der kan klare
problemet?

På forhånd tak Per Andreasen

Fra : John V.

Dato : 03-11-06 04:04

"Per Andreasen" <per.andreasen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kommer man på som administrator i WIN2000, når ejeren har "glemt"
> det password, der giver adgang? Findes der et program, der kan klare
> problemet?
>
> På forhånd tak Per Andreasen
Hvis der findes det er passwordet værdiløst.
Har ejeren ikke krypteret sine data, er det muligt at komme til dem fra en
anden maskine, men windows skal installeres igen så efter en Fdisk og det..

Fra : N_B_DK

Dato : 03-11-06 05:31

"John V." <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> wrote in message
> Hvis der findes det er passwordet værdiløst.

Nej det er passwordet ikke, for det kræver man har fysisk adgang, og
passwordet gør altså at alle ikke bare lige kan logge på maskinen over nette
f.eks.

> Har ejeren ikke krypteret sine data, er det muligt at komme til dem
> fra en anden maskine, men windows skal installeres igen så efter en
> Fdisk og det..

Hvad er det for noget sludder, hvorfor skal maskinen fdiskes og installeres
efter en nulstilling af koden ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Asle Bjerva

Dato : 03-11-06 08:25

N_B_DK wrote:

> [...]
> over nette f.eks.

> Hvad er det for noget sludder, hvorfor skal maskinen fdiskes og
> installeres efter en nulstilling af koden ?

Her er oppskriften, google er din venn !
http://www.tech-recipes.com/rx/480/nt_2000_xp_how_to_reset_administrator_password

AsleB;Oslo

Fra : N_B_DK

Dato : 03-11-06 13:04

"Asle Bjerva" <abuse@microsoft.com> wrote in message
> N_B_DK wrote:
> Her er oppskriften, google er din venn !
> http://www.tech-recipes.com/rx/480/nt_2000_xp_how_to_reset_administrator_password

Det er ikke mig der har problemet

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Per Andreasen

Dato : 03-11-06 15:59

Jeg siger mange tak for alle de gode råd

mvh Per Andreasen

Fra : N_B_DK

Dato : 03-11-06 05:32

"Per Andreasen" <per.andreasen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hvordan kommer man på som administrator i WIN2000, når ejeren har
> "glemt" det password, der giver adgang? Findes der et program, der
> kan klare problemet?

Ultimate boot cd indeholder et program der hedder NT password reset (mener
jeg det er det hedder) det kan nulstille koden ;)

--
MVH.
N_B_DK