MS Windows
briani 27239
Bør man hente IE7?
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 02-11-06 15:07

Det ser jo ud til, at den nu er endelig.

Gør den nogen skade?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-11-06 15:21

Henrik Steffensen has brought this to us :

> Gør den nogen skade?

Tværtimod, den er super :)

Moo point: It´s like a cow´s opinion. It just doesn´t matter. It´s
"moo".
- Joey Tribianni, "The One Where Chandler Doesn´t Like Dogs".

Fra : wilstrup

Dato : 02-11-06 21:45

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Henrik Steffensen has brought this to us :

> Tværtimod, den er super :)

Det afhænger af hvad man skal bruge den til. Jeg har fx via min arbejdsplads
adgang til en hjemmeside, hvor vi skriver på asp-fabrikerede sider. Når vi
sender en besked til de øvrige brugere, popper der en menu op når vi logger
os på siden, der fortæller at der er en besked til os. Klikker vi på denne
pop-up, blokerer IE for beskeden, men vi kan da slå den fra - men det
indebærer at vi ikke kommer ind til den besked, der var til os, men skal
gennem mystiske omveje for at læse vores beskeder.

Jeg har forsøgt at finde ud af om man kan slå denne pop-up-funktion fra, men
får at vide at det kun kan gøres for hver enkelte meddelelse, så jeg er
altså fanget i et system, der ikke fungerer som jeg ønsker det.

Jeg kunne derfor ønske at kunne afinstallere IE7 igen, men det ser ikke ud
til at kunne lade sig gøre.

Så med mindre du har en forklaring på, hvordan jeg kan

1.give adgang til den pågældende hjemmesides "pop-up"- menuer pr. automatik
(og det nytter ikke at slå den fra i menuen - det virker ikke!)

2.fjerne IE 7 fra computeren,

så synes jeg ikke jeg kan give dig ret i at det er et "super" program.

Intet software skal forhindre mig i at læse min post. Jeg vil selv bestemme,
hvornår jeg synes at de nævnte pop-ups skal blokeres. Det skal IE 7 ikke
bestemme for mig. Men at slå det fra generelt er åbenbart ikke muligt.

Fra : naboerne@gmail.com

Dato : 02-11-06 23:03

> 2.fjerne IE 7 fra computeren,

Hver gang man beslutter sig for at prøve et nyt program -som for.eks IE7- skal man huske
allerførst at tage en backup kopi af systempartitionen.
Det kan gøres på ca 10 minutter med TrueImage for eksempel.
Hvis man så fortryder, og programmet ikke kan afinstalleres normalt, kan man altid med
TrueImage 'rulle' systemet tilbage til tilstanden før det mislykkede program blev
installeret. Ingen lumske rester.....

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-11-06 23:16

It happens that wilstrup formulated :
> 1.give adgang til den pågældende hjemmesides "pop-up"- menuer pr. automatik
> (og det nytter ikke at slå den fra i menuen - det virker ikke!)

Når du får den gule bar i toppen at et popupvindue er blevet blokeret
skulle du gerne kunne tillade at "denne hjemmeside" altid må lave
popupper.

> 2.fjerne IE 7 fra computeren,

Det kan man ikke, svjv er det umuligt at nedgradere uden at
reinstallere Windows.

"Advertising is the art of convincing people to spend money they don't
have for something they don't need." - Will Rogers

Fra : N_B_DK

Dato : 03-11-06 05:36

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> wrote in message
> Det kan man ikke, svjv er det umuligt at nedgradere uden at
> reinstallere Windows.

Nå men det kan man nu godt UDEN at reinstallere.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Arne Villy Erik Hert~

Dato : 04-11-06 15:37

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> skrev:
> [...]

Desværre nej! Jeg tillader den pågældende hjemmeside, men hver
gang der kommer en meddelelse til mig på hjemmesiden med en pop-
upbesked,blokerer den for adgangen indtil jeg slår den fra hver
eneste gang - og når jeg gør det, forsvinder den automatiske
adgang til hjemmesiden og jeg må ad finurlige veje finde frem
til det sted, hvor beskeden ligger, så det....

Fra : John

Dato : 02-11-06 15:30

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser jo ud til, at den nu er endelig.

Jaja.. men endnu ikke på dansk

> Gør den nogen skade?

Næppe, men jeg oplevede IE7 som ekstrem langsom sammenlignet med
IE6, og kylede den ud igen. Dette bemærkes muligvis ikke på en
nyere og hurtigere pc.

Mit råd: Vent roligt til IE7 tilbydes via microsoftupdate.

Mvh John

Fra : frede

Dato : 02-11-06 16:40

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> [...]
> pc.
>
> Mit råd: Vent roligt til IE7 tilbydes via microsoftupdate.

Nu er min computer ikke special ny ( Den er fra 2001), men jeg havede lige
præcis den modsatte oplevelse her er IE 7 betydeligt hurtigere end 6'eren.

Mvh
Frede

Fra : John

Dato : 02-11-06 16:49

"frede" <nomail@please.invalid.com> skrev i en meddelelse

> Nu er min computer ikke special ny ( Den er fra 2001), men jeg
> havede lige præcis den modsatte oplevelse her er IE 7
> betydeligt hurtigere end 6'eren.

Glimrende! Brug du trygt 7'eren :)

Mvh John

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 02-11-06 17:01

> Glimrende! Brug du trygt 7'eren :)
Jeg har lige hentet den - den fungerer da fint og hurtigt.

Fra : John

Dato : 02-11-06 19:04

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige hentet den - den fungerer da fint og hurtigt.

Glimrende! Endnu en tilfreds IE7-bruger :)

Mvh John

Fra : Max

Dato : 02-11-06 15:43

Hej Henrik

> Gør den nogen skade?

Aner det ikke, jeg gør som jeg plejer med MS nye versioner,
venter et halvt års tid så de er blevet færdige med den.

Ps: min IE6 mangler jo ingenting.

Mvh Max

Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 03-11-06 09:49

Max wrote:

> Ps: min IE6 mangler jo ingenting.

Korrekt understøttelse af css og html?

Bjarne

Fra : Max

Dato : 03-11-06 10:05

Hej Bjarne

> Korrekt understøttelse af css og html?

Ind til vidre har jeg ikke haft problemer i den retning.

Mvh Max

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 02-11-06 16:25

On Thu, 2 Nov 2006 15:06:36 +0100, "Henrik Steffensen"
<hst@vip.cybercity.dk> wrote:

>Det ser jo ud til, at den nu er endelig.
>
>Gør den nogen skade?

Hvis du bruger netbanker, så tjek lige om din kan bruge den. Det er
ikke alle der er klar endnu.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-11-06 17:37

Poul Erik Lindaa wrote:
> Hvis du bruger netbanker, så tjek lige om din kan bruge den.
> Det er ikke alle der er klar endnu.

Den fungerer fint med BG- og Danske Bank - og har gjort i
beta'erne også

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : frede

Dato : 02-11-06 18:22

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> Den fungerer fint med BG- og Danske Bank - og har gjort i beta'erne også
>

> Jan

Nordea's virker også

Frede

Fra : Hans Paulin \(6310\)