MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP kan ikke opdatere?
Fra : L.Funch

Dato : 02-11-06 14:17

Når jeg sætter computeren til at opdatere, skriver den opdatering kunne ikke
installeres, opdatering til XP kb898461

Jeg har ledt og ledt på microsofts hjemmeside, men kan ikke finde noget.

Er der nogen der kan hjælpe?

Mvh.
L.Funch

Fra : John

Dato : 02-11-06 14:35

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=50c334e1-9a67-4b99-a65a-069b79267856

> Er der nogen der kan hjælpe?

Hvis du ikke er så gode venner med microsoftupdate (host) kan
Gratis Belarc Advisor muligvis hjælpe:

http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

Mvh John

Fra : L.Funch

Dato : 02-11-06 15:56

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis du ikke er så gode venner med microsoftupdate (host) kan Gratis

Begge steder har jeg været inde og prøve men uden held, den skriver
stadigvæk installation mislykkeds, jeg skal love for den driller.

Mvh.
L.Funch

Fra : John

Dato : 02-11-06 16:22

?

> har jeg været inde og prøve men uden held, den skriver
> stadigvæk installation mislykkeds, jeg skal love for den
> driller.

Har du scannet for virus og spy? Hvilket resultat giver Belarc?
Du mangler vist en del opdateringer..

Mangler du evt sp2 kan den downloades fx her:

http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Mvh John

Fra : L.Funch

Dato : 03-11-06 09:40

> [...]
> vist en del opdateringer..
>
> Mangler du evt sp2 kan den downloades fx her:

sp2 kan jeg heller ik' få lov at installere, virus/spy har jeg ikke noget
af.

Mvh.
L.Funch

Fra : Bjarne Chr

Dato : 03-11-06 12:53

"L.Funch" <l.funch@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> sp2 kan jeg heller ik' få lov at installere, virus/spy har jeg ikke noget
> [...]
Det er vel ikke her det kniber, "-Validering krævet Disse gratis programmer
og filer er tilgængelige for kunder, der kører en ægte Microsoft
Windows-installation. Klik på knappen Fortsæt for at starte på
Windows-validering.-" Har du downloadet hele SP2 filen ca. 258 Mb.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a&DisplayLang=da
det undrer mig at du ikke kan få lov til at installere den.
Mvh
Bjarne Chr

Fra : L.Funch

Dato : 03-11-06 16:20

"Bjarne Chr" <No@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> det undrer mig at du ikke kan få lov til at installere den.

Jeg har downloadet hele sp2 filen, men den opgiver et godt stykke henne i
installationen, og ja min version af windows er fuldt lovlig, leveret af
producenten.

Mvh.
L.Funch

Fra : N_B_DK

Dato : 03-11-06 13:05

"L.Funch" <l.funch@tdcadsl.dk> wrote in message
> sp2 kan jeg heller ik' få lov at installere, virus/spy har jeg ikke
> noget af.

Hvad melder den af fejl ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : valbydrengen

Dato : 03-11-06 13:33

N_B_DK skrev:

> Hvad melder den af fejl ?
>
> --
> MVH.
> N_B_DK
> Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
> Min mail add er gyldig.

Er du så uheldig at en forhandler har solgt en kopi
af MS Windows XP til dig, så kan du ikke opdatere
denne online mere, da Microsoft går ind og tjekker
om man har en kopi.

Men dette kan dog godt undgåes ved at gøre følgende:

Åben Internet Explorer
--> Funktioner
--> Administer Tilføjelsesprogrammer...
--> "Tilføjelsesprogrammer der er blevet brugt i Internet Explorer"
--> "Windows Genuine Advantage" - DISABLE!!!

Nyd nu din Windows XP opdatering!

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-11-06 15:09

valbydrengen skrev:

> [...]
> --> "Tilføjelsesprogrammer der er blevet brugt i Internet Explorer"
> --> "Windows Genuine Advantage" - DISABLE!!!

Er "Windows Genuine Advantage" ikke med i dén pakke på ca. 63 opdateringer
som man får tilbudt hvis man sætter en frisk installeret pc til automagisk
at hente opdateringer?

Jeg fik ikke lov til at installere opdateringerne forleden, da MS skrev at
min licens ikke var lovlig, eller sådan noget (jeg har et andet bundkort i
nu i forhold til før - so to speak)
Hans

Fra : N_B_DK

Dato : 03-11-06 15:14

"valbydrengen" <jens1000@jubiimail.dk> wrote in message

> Nyd nu din Windows XP opdatering!

Jeg har altså ingen problemer med opdatering, og bruger ikke XP

--
MVH.
N_B_DK

Fra : L.Funch

Dato : 03-11-06 16:32

N_B_DK skrev:

> [...]

--> "Tilføjelsesprogrammer der er blevet brugt i Internet Explorer"
--> "Windows Genuine Advantage" - DISABLE!!!

Har lige prøvet det, men uden effekt, desværre.

Mvh.
L.Funch