MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Sløv Pc.
Fra : Henning

Dato : 01-11-06 19:38

Hej Gruppe.

Jeg roder med en bærbar Acer pc, den arbejder meget langsomt.
Når jeg starter den op i Fejlsikret tilstand er der intet i vejen.
Jeg har ryddet op, diskoprydning, diskfragmentering,afinstalleret Messenger,
men alligevel langsom.

Er der nogen der har et bud.

Hilsen Henning

Fra : Nederbasse

Dato : 01-11-06 22:14

--
<LarsN />
www.neder.dk
"Henning" <richter@comxnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når jeg starter den op i Fejlsikret tilstand er der intet i vejen.
> Jeg har ryddet op, diskoprydning, diskfragmentering,afinstalleret

Spyware ?

Prov Spybot S & D og HijackThis

Lars

Fra : Ole Christiansen

Dato : 02-11-06 08:35

> [...]
> Når jeg starter den op i Fejlsikret tilstand er der intet i vejen.
> Jeg har ryddet op, diskoprydning, diskfragmentering,afinstalleret

Antivirus. ?

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-11-06 09:43

Henning skrev:
> [...]
> Når jeg starter den op i Fejlsikret tilstand er der intet i vejen.
> Jeg har ryddet op, diskoprydning, diskfragmentering,afinstalleret Messenger,

Ud over de gode råd som du allerede har fået og som jeg synes du skal
prøve, så installer ligeledes Lavasoft Ad-Aware. Den har fjernet
mange halvslemme ting på mine computere for mig gennem årene. Den kan
fås via dette link og koster ikke noget:

http://www.lavasoftusa.com/support/download/

Held og lykke.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Aksel

Dato : 02-11-06 13:34

> [...]
> Når jeg starter den op i Fejlsikret tilstand er der intet i vejen.
> Jeg har ryddet op, diskoprydning, diskfragmentering,afinstalleret

Har den mindst 512 Mb RAM til Win XP?

Hilsen Aksel

Fra : alten

Dato : 03-11-06 11:19

Scan også med Superantispyware - den er gratis og kan hentes her:
http://www.download.com/SUPERAntiSpyware-Free-Edition/3000-8022_4-10597413.html?tag=lst-0-1

Fra : alten

Dato : 03-11-06 11:24

Prøv også dette:

http://www.download.com/RegSeeker/3000-2094_4-10547413.html?tag=lst-0-1

mvh,
Henrik

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-11-06 11:35

Henning wrote:
> [...]
> Når jeg starter den op i Fejlsikret tilstand er der intet i vejen.
> Jeg har ryddet op, diskoprydning, diskfragmentering,afinstalleret Messenger,

Hvad siger Taskmanager?
Er der et eller andet, automatisk startet, program der lægger beslag på
hele cpu'en?

Prøv evt. at rode lidt med Startup fanen i MSCONFIG, for at deaktivere
alle ikke-nødvendige programmer under opstart.