MS Windows
briani 27239
kode under rep af windows
Fra : Per H

Dato : 01-11-06 16:00

under rep af win.xp skal jeg indtaste en kode, er det reg. koden,
eller hvad er det for en?

Vh Per

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-06 16:26

"Per H" <phbyg@SLETprivat.dk> skrev i en meddelelse
> under rep af win.xp skal jeg indtaste en kode, er det reg. koden,
> eller hvad er det for en?
>

> Vh Per

Det er den kode, som består af 5 grupper med 5 karakterer, og som er på
cd-æsken, alternativt bagpå computeren ( mærkat ).

mvh Ebbe

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-11-06 18:54

Den 01-11-06 15.59 skrev Per H følgende:
> under rep af win.xp skal jeg indtaste en kode, er det reg. koden,
> eller hvad er det for en?

Hvorhenne i forbindelse med reparationen? Er det på vej ind til
reparationen, skal du sandsynligvis i stedet vælge at installere. Du vil
så senere endnu engang få mulighed for at reparere, og her skal ikke
indtastes kodeord. Du skal dog indtaste en kode efter reparationen, og
det er den, der står på æsken/mærkaten, som Ebbe skrev.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Pyramide: Blodtørstigt lille bæst...

Fra : Per H

Dato : 01-11-06 20:21

On Wed, 01 Nov 2006 18:54:25 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

> [...]
>indtastes kodeord. Du skal dog indtaste en kode efter reparationen, og
>det er den, der står på æsken/mærkaten, som Ebbe skrev.
mister jeg så ikke gamle data. for det er jeg lidt bange for.

det er min media player der ikke kan finde ud af at registrere
lydfiler. DMA koder hedder det vist. jeg får bare en fejl. andre kan
godt afkode dem.

Vh Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-11-06 21:09

Den 01-11-06 20.21 skrev Per H følgende:

[reparation af Windows]
> mister jeg så ikke gamle data. for det er jeg lidt bange for.

Du kan miste noget af din opsætning, og nogle programmer skal muligvis
geninstalleres. Du burde dog ikke miste data som fx dokumenter eller musik.

> det er min media player der ikke kan finde ud af at registrere
> lydfiler. DMA koder hedder det vist. jeg får bare en fejl. andre kan
> godt afkode dem.

Så var det måske bedre at finde en løsning herpå i stedet for en
reparation af Windows. Men det har du måske forsøgt?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polterabend: Tysk udtryk for et spøgelse, der larmer om aftenen...

Fra : Per H

Dato : 01-11-06 21:25

On Wed, 01 Nov 2006 21:08:42 +0100, Kim Ludvigsen
> [...]

>Så var det måske bedre at finde en løsning herpå i stedet for en
>reparation af Windows. Men det har du måske forsøgt?

ja i flere dage. og jeg garentetet at det er sidste gang jeg køber
lovligt musik. nå¨r man ikke nemt kan afkode det.

prøver jeg at konvetere det i nero. fryser programmet.

Har kontaktet firmaat hvor jeg handlede, men de har jo fået deres
penge

Vh Per

Fra : Per H

Dato : 01-11-06 20:23

On Wed, 01 Nov 2006 18:54:25 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

>Hvorhenne i forbindelse med reparationen? Er det på vej ind til
>reparationen,

der duede instalationskoden ihvertfald ikke

>skal du sandsynligvis i stedet vælge at installere.

det gjorde jeg
> Du vil
>så senere endnu engang få mulighed for at reparere,

det så jeg så ikke..

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-11-06 21:11

Den 01-11-06 20.22 skrev Per H følgende:

> det så jeg så ikke..

Installationsprogrammet undersøger, om der allerede findes en Windows på
harddisken. Er det tilfældet, får man valget mellem at reparere den
eksisterende Windows eller at installere en ny.

Men som skrevet i et andet indlæg, find i stedet fejlen i programmet,
det er langt fra sikkert, at en reparation af Windows vil hjælpe på dit
problem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Liden Tue kan vælte stort læs: Dansk verdensmester i brydning...

Fra : Kim

Dato : 05-11-06 16:03

"Per H" <phbyg@SLETprivat.dk> wrote in message
> under rep af win.xp skal jeg indtaste en kode, er det reg. koden,
> eller hvad er det for en?
>

> Vh Per

Det kan også være kodeordet for din administratorkonto.

Mvh Kim

Fra : Per H

Dato : 05-11-06 17:20

On Sun, 5 Nov 2006 16:02:52 +0100, "Kim"
<detsortehulFJERNEDETTE@hotmail.com> skrev:

>"Per H" <phbyg@SLETprivat.dk> wrote in message

>Det kan også være kodeordet for din administratorkonto.

Det har jeg ikke tidligere hørt om. Men reg koden virkede ikke.

Vh Per