MS Windows
briani 27239
Sort skærm under opstart
Fra : Kell Petersen

Dato : 31-10-06 13:44

Hej
Jeg har:
Asus P5P800
1Gb ram
2 Sata ll 200 Gb diske
samt 2 Eide 200 + 120 GB diske
og 1 DVD drev-+ 1 DVD brænder

og et Connect3D 256 DDR 2 grafikkort
Efter at jeg monterede den sidste Sata disk , kniber det med at starte pcén

Både i normal og fejlsikret tilstand
Idag tog det mig 2 timer , og komme frem til Login..

Jeg har efterfølgende taget mit TV-kort og en ekstra Eide controller ud
Og fjernet sata slave , og alle Eide diske, samt begge DVD drev ..
Og den har stadig problemer med at starte op og komme frem til Login

Har en lille mistanke om at IRQ og I/O på AGP controlleren samt Grafik
kortet bruger de samme adresser,, men jeg er ikke sikkert
MS updatet er nok det nyeste samt den nyeste Bios..

Diskene er korrekt med master og slave , når de er tilsluttet..

Nogen , som har en god ide,, Jeg kan ikke komme ind og tildele , en anden
IRQ på grafikkortet....
Please..................

--

venlig hilsen
Kell Petersen

Fra : leif

Dato : 31-10-06 14:28

"Kell Petersen" <NOshivSPAM@VELprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Diskene er korrekt med master og slave , når de er tilsluttet..
>
> Nogen , som har en god ide,, Jeg kan ikke komme ind og tildele , en anden
Jeg har haft en masse problemer der lignede dine gennem det sidste år og har
prøvet en masse forskellige ting. Igår pillede jeg grafikkortet ud for
første gang, og vupti computeren kørte uden problemer..... Det var et
geforce mx 440.. Det kulle jeg havde gjort fra starten. Det er også værd at
prøve for dig.
Håber det kan hjælpe, for de problemer er sk... irriterende.
mvh leif

Fra : Kell Petersen

Dato : 01-11-06 02:29

Jeps

Jeg tror at jeg ville finde noget andet ,, eventuelt et ældre kort...

alt det nye skidt her duer ikke , Min nevø , samt min Bror ,, har også vrøvl
med deres kort

men man kan snart ikke få et ærligt AGP mere

Fra : N_B_DK

Dato : 03-11-06 05:46

"Kell Petersen" <NOshivSPAM@VELprivat.dk> wrote in message
> men man kan snart ikke få et ærligt AGP mere

Sludder, men nu er det vel ikke sådan de alle har brugt en LCD monitor vel ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Kell Petersen

Dato : 17-11-06 10:00

> Sludder, men nu er det vel ikke sådan de alle har brugt en LCD monitor vel
> ?

Nu har jeg konstateret at det ikke har noget med Grafik-kortet at gøre..
Den laver stadig ged i opstarten..
Men nu kan jeg komme på inden for 10 forsøg...

Hvor jeg veksler mellem
Fejlsikret tilstand
Sidst kendte.
Normal

Og efter ca 10 gange kommer den
Nogen gode ideer..

Begyndte efter nr 2 Sata blev koblet til..
Og selv om jeg har haft koblet alt fra ,,,

Dummer den sig stadig..