MS Windows
briani 27239
Win Xp pro, lidt hjælp
Fra : Sorensen

Dato : 30-10-06 17:42

Hvor i Window Xp Pro ligger den funktion, hvor man sætter flueben i den
funktion at den ikke skal tælle ned fra 30 dage efter installationen.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Hans

Dato : 30-10-06 17:47

"Sorensen" <ibso37@netscape.net> skrev i en meddelelse
> [...]
------
> Den har indtil videre sparet mig for at få 149 spam-mails

Du må være meget vigtig, siden du synes, at vi alle skal have at vide, at du
er sparet for 149 spam-mails.

Fra : J.K.Arning

Dato : 30-10-06 18:11

On Mon, 30 Oct 2006 17:41:59 +0100, Sorensen wrote:

> Hvor i Window Xp Pro ligger den funktion, hvor man sætter flueben i den
> funktion at den ikke skal tælle ned fra 30 dage efter installationen.

Du mener den funktion hvor du deaktiverer Microsofts krav om aktivering af
din windows?

Der er ingen flueben der kan klare det problem, eller andre ben for dne
sags skyld. Eneste løsning er ar aktivere din windows.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-10-06 18:54

Sorensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Hvor i Window Xp Pro ligger den funktion, hvor man sætter
> flueben i den funktion at den ikke skal tælle ned fra 30 dage
> efter installationen.

Den skal aktiveres hos Microsoft.

Men du spammer alle os andre med irriterende Spamfigthter
reklamer ;-(

Spamfighter vil ikke overholde reglerne for en signatur - derfor
er det ikke en signatur - men en reklame - altså irriterende spam
!

Jan

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-10-06 19:15

Sorensen skrev:

> Hvor i Window Xp Pro ligger den funktion, hvor man sætter flueben i
> den funktion at den ikke skal tælle ned fra 30 dage efter
> installationen.

Der er vist hjælp at hente hér:

(kan dog ikke selv åbne linket men gætter på hvad det er)
Hans

Fra : Madsen58

Dato : 30-10-06 21:11

Hans Paulin (6310) wrote:

> Der er vist hjælp at hente hér:

> (kan dog ikke selv åbne linket men gætter på hvad det er)
Hvorfor tror du så at vi andre kan?

--
Hilsen Madsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-10-06 21:20

Madsen58 skrev:

> Hvorfor tror du så at vi andre kan?

Fordi der var x-antal der kunne - se tråden:

"Aktivering af Windows" 21. oktober 2006 16:06

Bedre held næste gang!
Hans

Fra : Madsen58

Dato : 30-10-06 21:54

Hans Paulin (6310) wrote:

> Fordi der var x-antal der kunne - se tråden:
>
> "Aktivering af Windows" 21. oktober 2006 16:06
>
> Bedre held næste gang!
Hvad mener du med det?

Hvis du mener held med at læse
er det jo nok dem der anvender news.arrownet.dk
Den findes ikke på cc server.
Hvad er det for en fil der bliver omtalt?
--
Hilsen Madsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-10-06 22:02

Madsen58 skrev:

> Hvad er det for en fil der bliver omtalt?

Mail sendt.
Hans

Fra : N_B_DK

Dato : 03-11-06 05:48

"Madsen58" <madsen58@hotmail.com> wrote in message
> Hvis du mener held med at læse
> er det jo nok dem der anvender news.arrownet.dk
> Den findes ikke på cc server.

Sludder det viser bare at indlægget blev sendt fra en med arrownet som
udbyder.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Madsen58

Dato : 03-11-06 10:35

N_B_DK wrote:

> Sludder det viser bare at indlægget blev sendt fra en med arrownet som
> udbyder.
Og kan ikke ses på en cc's server.. og det er ikke noget sludder.
--
Hilsen Madsen

Fra : N_B_DK

Dato : 03-11-06 13:13

"Madsen58" <madsen58@hotmail.com> wrote in message
> Og kan ikke ses på en cc's server.. og det er ikke noget sludder.

Så er det slettet, er fra en intern gruppe, eller der har været en fejl i
peer udvekslingen.

--
MVH.
N_B_DK