MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Internet explore & delvist fullscreen vind~
Fra : Henrik

Dato : 26-10-06 16:33

Hej.

Ja hvordan er det man under ( subject ) forklare sig kort og enkelt !
vedr. mit "lille" problem omkring vinduer , der ikke fylder skærmen
helt ud til kanten hele vejen rundt !

Det er dog ikke noget permant , men mest hvis jeg benytter mig
af nogle link , hvor jeg så efterfølgende får et vindue , der passer
fint i bredden af skærmen , men som kun når ca. 50% ned.

Jeg bruger som udgangspunkt ( Google.dk ) som min foretrukne
side , og herfra benytte jeg så f.eks mit installerede
( Google toolbar ) Via det - Gmail , for at kikke div. emails.

Nogle nyhedsbreve fra f.eks ( Computer world online ) skulle lige
nærlæses , men opdager så at div. link fra disse nyhedsbreve
efterfølgende ikke var i fullscreen !
Får vinduet til at passe + lukker det ned næstefter ( dutter ikke ! )
Gør jeg så det , at jeg i stedet lukker hovedsiden ned , og beholder
mit link , kan jeg ikke benytte div. link via. det ?
Min pop-up stopper i ( google toolbar )
er lige en tand for effektiv nu.
Hvad enten den er ON eller OFF !!
Bare sådan fordi jeg ikke længere
har hovedsiden med fra ( Computer online.... ) underligt !

Har tidligere været heldig at fixe vinduer der ikke var helt 100%
Bedste metode var , at trække i siderne af viduet , fremfor at
klikke på firkanten oppe i højre hjørne af vinduet - dernæst være
sikker på , at dette vindue er det eneste man har åben , men NEJ !

Er der en som kan et fif til hvordan jeg får mine link til at fremstå
i fullscreen...

Hilsen , Henrik........