MS Windows
briani 27239
xp home dk cd
Fra : claus

Dato : 24-10-06 14:10

Hej gruppe

er rendt ind i et problem som så mange andre med windows genuine advantage
eller hva det nu hedder

købte for en 4 år siden en bærbar med tilhørende xp home cd og licens
da den for et par år siden skulle rense grundigt kunne jeg selvfølgelig ikke
finde skiven installerede så bare en anden kopui af en slags og det har
sådan set virket uden problemer
men nej ikke mere kommer nu med en melding at min windows ikke er ægte og
det skal nok passe.

men troede så at jeg bare kunne skifte den installerede nøgle ud med den
ægte som heldigvis står i bunden af den bærbare men det kan jeg ikke rigtig
få lov til selv om jeg følger vejledningen på microsofts hjemmeside

hvad gør man så køber en ny licens de er jo trods alt ikke så dyre men
alligevel når jeg nu har en nøgle der tilhører mig som burde virke så er det
jo penge ud af vinduet egentlig

nogen som med held har løst dette problem uden at købe en ny licens

på forhånd tak for svar

claus v