MS Windows
briani 27239
musemarkørændring
Fra : wilstrup

Dato : 22-10-06 08:23

Når jeg ønsker at ændre min musemarkør sådan at den "hopper" hen til en
markeret boks, går jeg ind i kontrolpanelet og klikker på "mus", hvorefter
jeg sætter hak i "Placering af markør", hvor der står:
"Flyt automatisk markøren til knappen, der som standard er markeret i en
dialogboks"

Det har virket upåklageligt alle steder - både i XP home og XP pro, men i
denne udgave jeg har her - med alle opdateringen (XP-pro) "glemmer" den
indstillingen lige så snart jeg har genstartet maskihnen.
Jeg bruger ellers både anvend-knappen og ok-knappen, men lige meget hjælper
det.

Er der en der har en løsning på dette - måske en indstilling i registry?

Jeg anvender en bærbar computer med touch-pad - men har sat en mus på i
stedet og slået "touch-pad"en fra -
Af øvrige indstilinger har jeg markeret "forøg markørpræcision" (som også
har været slået fra uden ændring af ovenstående er sket). Jeg har ligesåvel
afkrydset Skjul markør når der skrives og Vis placeringen af markøren når
der trykkes på CTRL-tasten - og slået dem fra uden virkning.

Det er irriterende at det ikke virker - det har virket i alle andre
computere med XP pro, som jeg har anvendt uden problemer - måske er denne
mærkevaremaskine (DELL)( et særtilfældet, men jeg ved det ikke.)

Nogen forslag?