MS Windows
briani 27239
ZIP = 'This page contains an unspecified p~
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 21-10-06 19:26

Hej,

Det tyder på, at det er KB921398(*), som er skyld i, at jeg får
meddelelsen 'This page contains an unspecified potential security
flaw', når jeg højreklikker på en ZIP-fil på et netværksdrev under
WinXP Pro SP2.

Det er mildest talt irriterende, men da jeg forlængst har slettet
afinstallerings-oplysningerne til den opdatering, vil jeg lige høre
om andre herinde har haft og løst samme problem på andre måder end
at afinstallere den opdatering?

Nogle foreslår at tilføje netværksdrevet til 'Trusted Sites' i IE,
men det hjælper ikke her.

(*) <http://support.microsoft.com/kb/921398>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Pico

Dato : 21-10-06 23:32

Thomas G. Madsen wrote:
> [...]
> at afinstallere den opdatering?
>
> Nogle foreslår at tilføje netværksdrevet til 'Trusted Sites' i IE,

Jeg har installeret den den 13/8 og har ingen problemer med zip filer,
nu bruger jeg heller ikke netværksdrev så det er måske derfor.
Kan det ikke lade sig gøre at hente den igen og så afinstallere den ?
Pico

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-10-06 12:08

Pico skrev:

> Jeg har installeret den den 13/8 og har ingen problemer med zip
> filer, nu bruger jeg heller ikke netværksdrev så det er måske
> derfor.

Det sker ikke på mine lokale diske, men lige så snart det drejer
sig om en ZIP på min Synology-netværksdisk, så sker det. For ikke
ret lang tid siden skete det også med RAR-filer på netværksdisken,
men det problem forsvandt af sig selv. Måske i forbindelse med de
sidste mange opdateringer fra MS.

> Kan det ikke lade sig gøre at hente den igen og så afinstallere
> den ?

Nå jo. Det var jo nok egentlig en mulighed. Jeg kunne bare helst
tænke mig at få det løst uden at skulle afinstallere den opdatering,
men jeg tror da lige, at jeg prøver af afinstallere den for at være
helt sikker på, at det virkelig er den.

--
Hilsen
Madsen

Fra : BRSF-DK

Dato : 22-10-06 12:21

> [...]
> tænke mig at få det løst uden at skulle afinstallere den opdatering,
> men jeg tror da lige, at jeg prøver af afinstallere den for at være

Hej Madsen

Jeg har ikke tilsvarende problem på min Synology DS 101g+ og jeg har alle
opdateringer til WIN XP PRO SP2 DK

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-10-06 12:20

Pico skrev:

> Kan det ikke lade sig gøre at hente den igen og så afinstallere
> den ?

Det kan man tilsyneladende ikke, for den kommer slet ikke på listen,
selvom jeg geninstallerer den (ja; jeg har flueben i 'Show updates').

Kan I se den på listen over opdateringer, som kan fjernes inde i
Tilføj/Fjern programmer?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Pico

Dato : 22-10-06 20:20

Thomas G. Madsen wrote:

> [...]
> selvom jeg geninstallerer den (ja; jeg har flueben i 'Show updates').
>
> Kan I se den på listen over opdateringer, som kan fjernes inde i

Jeg kan, det var det jeg kiggede på for at se om den var der.
Pico

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-10-06 12:33

BRSF-DK skrev:

> Jeg har ikke tilsvarende problem på min Synology DS 101g+ og jeg
> har alle opdateringer til WIN XP PRO SP2 DK

Jeg søgte også lidt på Google Groups i går og kunne se, at ikke alle
har problemet. Nogle har, og nogle har ikke. En har løst det ved at
afinstallere opdateringen, muge ud i registeringsdatabasen og så
geninstallere opdateringen igen, men jeg kan ikke se opdateringen
inde i Tilføj/Fjern (news:ehfr5g.364.1@tgm.dyndns.dk) og det hjælper
ikke at tilføje Synologyens IP og/eller de tilknyttede netværksdrev
til IEs 'Trusted Sites'.

--
Hilsen
Madsen