MS Windows
briani 27239
Monitor problem
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 18-10-06 19:28

Sprit-ny Acer Aspire med XP som ikke selv kan finde refreshrate på min
gamle skærm (Nec 3FG) som ender med striber over hele skærmen.

Hvor er det liiige man slår en bremse i opstarten og får rekonfigureret XP ?

Gennem et ikke-windows program har jeg adgang til harddisken.

Mvh / Bjarne

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-10-06 19:56

Bjarne Jensen skrev:

> [...]
> rekonfigureret XP ?
> Gennem et ikke-windows program har jeg adgang til harddisken.

Tryk F8 før windows logoet for at boote i fejlsikret (mfl.) tilstande.
Deriblandt er der er en som hedder VGA , som sætter skærmen til
800x600@60hz, som de fleste skærme vist burde kunne vise..

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 20-10-06 09:23

Bingo!

Tak for hjælpen, Sune.