MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista RC2 kan ikke se mit DVD drev
Fra : Jan Kristensen

Dato : 18-10-06 00:12

Hej

Jeg har installeret Windows Vista RC2 på min PC hvor jeg er en Lite-ON
DVDRW SHW-16H5S drev.

De første par gange når jeg har genstartet kunne den sagtes se mit
drev, men nu er det væk.

Jeg har kigget under device manager og det er den på listen med et
gult trekant og under device status står der følgende.:

Windows cannot start this hardware device because its configuration
information (in the registry) is incomplete or damaged. (Code 19)

Click 'Check for solutions' to send data about this device to
Microsoft and to see if there is a solution available.

Er der en som kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre for at få den
tilbage i windows vista.

Mvh Jan

Fra : Hans

Dato : 18-10-06 00:37

"Jan Kristensen (slet IW8UB)" <jan.kristensen@IW8UBadslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:11611270130.807854320472472@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Microsoft and to see if there is a solution available.
>
> Er der en som kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre for at få den

Du kan vente til Vista er færdig.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-10-06 00:45

Hans <Hans@æøå.då> wrote:
> Du kan vente til Vista er færdig.

Fedt svar! meget nyttigt

--
MVH.
N_B_DK

Fra : ttoet

Dato : 18-10-06 18:45

N_B_DK wrote:

> Fedt svar! meget nyttigt

Har I ikke fået PLONK'et ham endnu? Han er uden for pædagogisk rækkevidde!

Thoeger

Fra : N_B_DK

Dato : 18-10-06 00:46

Jan Kristensen (slet IW8UB) <jan.kristensen@IW8UBadslhome.dk> wrote:
> Er der en som kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre for at få den
> tilbage i windows vista.

Har du prøvet at vælge uninstall (altså dit dvd drev) og genstarte maskinen
?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jan Kristensen

Dato : 18-10-06 18:58

Ja det har jeg prøvet, men det hjælper ikke en dyt

Mvh Jan