MS Windows
briani 27239
Installerede programmer virker ikke ved al~
Fra : Ukendt

Dato : 17-10-06 13:17

Hej
Jeg har et irriterende problem, i XP SP2 og Office 2003 SP2

Eqation editoren ( Word funktion der indsætter brøker og formler) vil ikke
virke med alle login

Jeg installerer "som administrator" fra CDen og vælger avanceret og "kør alt
fra denne maskine"
Så virker Eqation under administrator kontoen
MEN når jeg skifter bruger er funktionen ikke tilgængelig, sært ?

Endnu mere sært er det at jeg kan køre installation på flere PCer hvor det
kun er 1 ud af 3 der har fejlen..
Det er i et EDB værkstedslokale med mange PCer

Hvad skal jeg gøre anderledes?

ps jeg har forsøgt at fjerne Office 2003 helt og geninstallere på et par af
dem med fejl uden ændring..

mvh
Preben