MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Brænder crasher Windows
Fra : enrico

Dato : 17-10-06 13:12

Jeg har et kombineret DVD/brænder drev kaldet Writemaster.

Når jeg brænder med Nero Express crasher Windows umiddelbart efter CD
eller DVD er færdigbrændt.

Når jeg forsøger at brænde med Pinnacle software crasher Windows inden
brændingen er gået i gang.

Windows giver meldingen at det er galt med en device driver.

Nogen, der kender en løsning på problemet?

-enrico

Fra : enrico

Dato : 17-10-06 13:43

Jeg skrev ikke, det er Win XP pro, og fejlen er først opstået indenfor
det sidste par måneder efter en XP opdatering...

-enrico

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-06 14:42

"enrico" <enricoool@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Windows giver meldingen at det er galt med en device driver.
>
> Nogen, der kender en løsning på problemet?
>
> -enrico

Du har jo næsten selv givet svaret på problemet. Hvis du samtidigt havde
fortalt hvilken device driver det drejer sig om, så havde svaret blot været
at geninstallere den pågældende.
Prøv at notere fejlmeldingen i detaljer, det vil gøre det meget lettere at
hjælpe.

mvh Ebbe

Fra : enrico

Dato : 21-10-06 07:37

On Tue, 17 Oct 2006 15:41:52 +0200, "Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk>
wrote:

>Prøv at notere fejlmeldingen i detaljer, det vil gøre det meget lettere at
>hjælpe.
>
>mvh Ebbe

Windows fortæller ikke hvilken driver, det er. Jeg bliver henvist til
en supportside, hvor Microsoft fortæller, der ikke er noget at gøre
ved problemet.

Om det skyldes en windows opdatering er kun gisninger.

Den forretning, hvor jeg i sin tid købte mskinen kender ikke
løsningen. I øvrigt har de selv samme fejl på deres pc :/

-enrico

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-06 23:11

> [...]
>
> Den forretning, hvor jeg i sin tid købte mskinen kender ikke
> løsningen. I øvrigt har de selv samme fejl på deres pc :/

Ja så må jeg tilstå, at så er jeg osse stået af Men hvis forretningen
kender problemet, så ku' det måske være brænderen ? ( eller andet hardware
relateret ?)
Ifald det er tilfældet, så må de jo bytte det defekte.

mvh Ebbe