Ancistrus claro/LDA 8
Fra : Niels Thrane

Dato : 24-06-01 07:10

Hej NG

Er der nogen af jer der kender subj. ?

Jeg har set, at CichlideCentret reklamerer med, at de har dem, men jeg er i
tvivl om, hvordan fisken egentlig ser ud...

Hvilket af disse billeder er mest rammende?

PlanetCatfish's billede (nummer 3 fra oven)
http://www.planetcatfish.com/icosa/lectures/ancistrinae07.htm

Eller CichlideCentrets billede
http://www.cichlidecentret.dk/maller/lda08.jpg

Umiddelbart synes jeg der er meget stor forskel, men jeg kan da ikke
udelukke, at den ene har "slukket" for farverne.

--
Mvh.
Niels Thrane

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 24-06-01 09:09

On Søndag 24. Juni 2001 08:09 Niels Thrane decided to write:

> [...]
>
> Umiddelbart synes jeg der er meget stor forskel, men jeg kan da ikke
> udelukke, at den ene har "slukket" for farverne.

Prøv at sammenligne med dette:

http://www.planetcatfish.com/ilibrary/loricari/ancistru/152_f.htm

Det kan sagtens være samme fisk, hvis man tager højde for farvevariationer,
grus, lys og alt det andet......

MVH

Thomas A. Frederiksen
--