MS Windows
briani 27239
Mighty Max v9
Fra : erik kirkeby

Dato : 16-10-06 17:44

Jeg har fået ovennævnte program til at scanne min computer, og den har
fundet 436 "invalid registry path", 3 "broken startup item" og 30 "invalid
shell link".
Det koster selvfølgelig noget at få programmet til at reparere de fundne
fejl. - Min computer er af programmet blevet karakteriseret som værende "in
poor health". Er der nogen der har erfaring med dette program, og er pengene
givet godt ud?? - Jeg er lidt nervøs ved at lade programmet reparere alle
disse påståede fejl, og selvom jeg laver backup, så er pengene jo spildt,
hvis det ikke lykkes.

Jeg må medgive, at min computer (fra 2002) efterhånden er blevet meget
langsom, både i start og handling.

Hilsen
Erik

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-10-06 19:37

Den 16-10-06 18.44 skrev erik kirkeby følgende:
> Jeg har fået ovennævnte program til at scanne min computer, og den har
> fundet 436 "invalid registry path", 3 "broken startup item" og 30 "invalid
> shell link".

Hvor har du fundet programmet? Og tøv lidt med at købe det, umiddelbart
lyder det lidt suspekt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
En fis i en hornlygte: Gammelt kommunikationssystem...

Fra : goofy

Dato : 16-10-06 20:02

Hejsa
> Jeg har fået ovennævnte program til at scanne min computer, og den har
> fundet 436 "invalid registry path", 3 "broken startup item" og 30 "invalid

Jeg bruger JV16 powertools til at rense min registreringsdatabe, og det er
ikke udsædvanligt at den finder rigtigt mange dårlige forbindelser. Jeg
sletter dem katagorisk.
Men er din puter blevet langsom, så prøv hellere at scanne for malware.
f.eks. med adaware / spybot eller et andet program
Jeg personigt bruger SpywareDoctor

Held og lykke
Steen

Fra : erik kirkeby

Dato : 17-10-06 17:10

>Hvor har du fundet programmet? Og tøv lidt med at købe det, umiddelbart
>lyder det lidt suspekt

Tak for svaret. Jeg mener at have hentet programmet fra et link her i
nyhedsgruppen, hvor der også var tale om en langsom computer. - Med de få
tilbagemeldinger tør jeg ikke gå i lag med det og prøver at finde andre
udveje.

"goofy" <vinbaek@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men er din puter blevet langsom, så prøv hellere at scanne for malware.
> f.eks. med adaware / spybot eller et andet program

Tak for svaret. - Jeg kører indtil flere programmer med antispyware,
herunder Spybot og Adaware, men trods det kører det meget trægt. - Jeg vil
prøve dit foreslåede program JV16, ligesom jeg vil kigge nærmere på
SpywareDoctor.

Med hilsen
Erik