MS Windows
briani 27239
win 2000
Fra : JB

Dato : 15-10-06 11:31

hej igen

jeg har prøvet mange gange at få installer win xp pro det viser sig at
skiven er defekt.

så nu vil jeg installer win 2000 men så er problemet at ikke har de diverse
driver f.eks skærm m.m.
til mit bundkort høre der en cd til, den er til win 98,
hvad kan jeg så gøre ?

JB

Fra : Fjollefrans

Dato : 15-10-06 11:55

"JB" <xxxxxx@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> diverse driver f.eks skærm m.m.
> til mit bundkort høre der en cd til, den er til win 98,

1. Du kan ringe til Microsoft og høre hvad en erstatnings cd koster
2. Du kan hente drivere fra producenterne af dit hardware

- FF

Fra : JB

Dato : 15-10-06 12:08

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "JB" <xxxxxx@hotmail.com> wrote in message

> 1. Du kan ringe til Microsoft og høre hvad en erstatnings cd koster
> 2. Du kan hente drivere fra producenterne af dit hardware
>
> - FF
Jeg har fået skiftet bundkortet ud.

JB

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-10-06 12:16

JB wrote:

> Jeg har fået skiftet bundkortet ud.
> JB

Så bruger du punkt 2 af de muligheder, som du fik.

Drivere kan normalt hentes fra producenternes hjemmesider.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-06 12:42

JB wrote:
> Jeg har fået skiftet bundkortet ud.

Derfor kan du vel stadig hente de nye drivere ?

--
MVH.
N_B_DK