MS Windows
briani 27239
"der er instaleret nye programmer"
Fra : Henrik H

Dato : 14-10-06 04:16

Hej
Hver gang jeg trygger på start "knappen", vises meddelsen, "der er
instaleret nye programmer", uagtet alle programmer har været benyttet. OE,
MSM Explorer & Spil er highligtet selvom jeg har haft dem åbne. Er der ikke
en bamhjærtig persom der kan hjælpe mig inden jeg går amok. på min nye
maskine, med jomfruelig XP pro. Tak
Henrik

Fra : Hagar

Dato : 14-10-06 06:12

"Henrik H" <panzerkomandantFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> MSM Explorer & Spil er highligtet selvom jeg har haft dem åbne. Er der
> ikke en bamhjærtig persom der kan hjælpe mig inden jeg går amok. på min

Har du klikket på boblen der kommer frem ? Her får jeg samme besked, men
klikker jeg bare en gang på "boblen" så kommer den ikke igen for det
program.

Hagar

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-10-06 06:22

Henrik H skrev:

>Hver gang jeg trygger på start "knappen", vises meddelsen, "der er
>instaleret nye programmer"

Højreklik på "proceslinjen" og vælg "Egenskaber" faneblad "Menuen start"
tryk på "Tilpas" faneblad "Avanceret" fjern flueben ved "Fremhæv senest
installerede programmer"

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk