MS Windows
briani 27239
Automatiske opdateringer
Fra : Lars Klintholm

Dato : 12-10-06 06:04

Win XP Home SP2

Windows fortæller mig at der er kommet en ny vigtig opdatering, jeg
vælger at hente, derefter at installere. Får at vide, at installering
er gennemført. Lidt efter kommer igen meddelelsen om, at der er en ny
vigtig opdatering, og ovenstående gentager sig igen og igen og igen.

Jeg har været inde på Windows update, og hentet den samme opdatering og
installeret. Men beskeden med automatisk opdatering bliver ved med at
komme.

Opdateringen det drejer sig om er en sikkerhedsopdatering til .NET
Framework 2.0 (KB 922770)

Hvordan får jeg Win til at fatte at den ER hentet og installeret?

Lars Klintholm

Fra : Ricko.

Dato : 12-10-06 07:22

> Hvordan får jeg Win til at fatte at den ER hentet og installeret?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Lars Klintholm

Slår auto fra og henter selv en gang imellem det der måtte være at hente som
du har brug for.

Fra : L.E.P.

Dato : 12-10-06 08:15

Thu, 12 Oct 2006 07:04:00 +0200, skrev Lars Klintholm
<nospam2006@klintholm.com> :

> [...]
>Framework 2.0 (KB 922770)
>
>Hvordan får jeg Win til at fatte at den ER hentet og installeret?

Prøv at fjerne opdateringen via Kontrolpanel > Tilføj eller fjern
programmer (husk hak ved Vis opdateringer)

Genstart og kør Windows Update igen.

Hilsen Lars