MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista og nokia pc suite
Fra : rl

Dato : 12-10-06 02:34

Så fik jeg inst. næsten alt på vista som jeg har på xp, men da jeg inst.
bluesoleil bleutooth og derefter nokia pc suite fik jeg en BSOD med dumping
to physical memory. Når jeg går i safe mode kan jeg ikke afinst. det og når
jeg igen går rigtig ind i vista kommer den BSOD igen. Hvad kan jeg så gøre ?

Jeg håber godt nok M$ sørger for at alle programmer virker inden de lancerer
det. Det kørte ellers fint, bortset fra nogle omveje med at inst. nogle
programmer, men så pludseligt går den helt ned. Godt jeg har XP på en anden
disk endnu.

På forhånd tak.

Fra : Lyrik

Dato : 17-10-06 09:56

Den 12.10.2006 kl. 03:33 skrev rl <r-lauritsen@hotmail.com>:

> [...]
> det. Det kørte ellers fint, bortset fra nogle omveje med at inst. nogle
> programmer, men så pludseligt går den helt ned. Godt jeg har XP på en

++++++++++++++++++
Jeg tror ikke der er andet at gøre end at reinstallere Vista, desværre.
Det er forsøg på at installere XP-drivere der får Vista til at gå ned.
Bluetooth må være dødsstødet til Blue screen of death.
Iøvrigt virker Nokia PC-suite ikke i den. Ikke den jeg prøvede i hvert
fald.
Men hold dig fra at prøve på drivere. Når Vista brokker sig skal man ikke
trykke installér alligevel. Det går galt.
Min erfaring med de totale systemnedbrud og BSOD(Blue screen of death)er
at man ikke kan redde installationen bagefter.
Vista må have alle bluetoothdrivere på plads fra starten. Der skulle ikke
være noget at installere.

Hilsen
Jens

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-10-06 09:29

Lyrik wrote:

> Bluetooth må være dødsstødet til Blue screen of death.

Så prøv at installere en infrarød driver. Så kommer den nye Red Screen
Of Death måske, ha ha ha ha