MS Windows
briani 27239
Sikkerheds kopi af aktiverings koden til X~
Fra : Henrik

Dato : 07-10-06 09:28

Kan jeg ikke tage en sikkerheds kopi af den fil hvor min aktiveringskode
ligge ?
Hvilke fil er det ?

MVH

Henrik

Fra : Mogens

Dato : 07-10-06 09:39

"Henrik" <brakentorp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan jeg ikke tage en sikkerheds kopi af den fil hvor min aktiveringskode
> ligge ?
> Hvilke fil er det ?

Her er noget om det:
http://aumha.org/win5/a/wpa.htm

Mogens

Fra : Knud S.

Dato : 07-10-06 14:38

"Mogens" <willemoesgadeFjern@Dette.gmail.com> skrev i en meddelelse news:4527679a$0$49203$14726298@news.sunsite.dk...

> Her er noget om det:
> http://aumha.org/win5/a/wpa.htm
>
> Mogens

3. Gå til C:\Windows\System32
4. Find filerne "wpa.dbl" og "wpa.bak" og kopier dem (til diskette/CD/DVD)
5. Efter du har re-installeret XP på din re-formatterede harddisk/partition, klikker du NEJ,
når du bliver spurgt om du vil fortsætte aktiveringsprocessen.
6. Genstart pc'en i Fejlsikker Tilstand.
7. Dobbeltklik på "Denne Computer"
8. Dobbeltklik på C-drevet
9. Gå til C:\Windows\System32
10. Find filerne "wpa.dbl" og "wpa.bak" (hvis de eksisterer) og omdøb dem til
"wpadbl.new" og "wpabak.new"
11. Kopier dine originale "wpa.dbl" og "wpa.bak" filer fra din diskette/CD/DVD
ind i C:\Windows\System32 mappen
12. Genstart din PC helt normalt.

Husk: tricket virker kun ved re-installering på den eksakt samme computer efter re-formatering af harddisken

Fra : Mogens

Dato : 07-10-06 20:20

"Knud S." <news@post-cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 12. Genstart din PC helt normalt.
>
> Husk: tricket virker kun ved re-installering på den eksakt samme computer

Hvorfor fortæller du mig det?

Mogens

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 08-10-06 08:52

"Mogens" <willemoesgadeFjern@Dette.gmail.com> skrev i en meddelelse
SNIP

> Hvorfor fortæller du mig det?
>
> Mogens

Mon ikke fordi det var det, du spurgte om??
Hvad er vitsen med at gemme aktiveringsinf. hvis det ikke er for at kunne
gøre brug af dem senere?

...::JMJ::..

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-10-06 09:03

...::JMJ::.. wrote:
> Mon ikke fordi det var det, du spurgte om??

Nej - det var Henrik, der spurgte - så svaret burde være på
spørgsmålet og ikke på et svar på det.

Men det er jo egentlig ligegyldigt, så længe det er i samme tråd.

Jan

Fra : Mogens

Dato : 08-10-06 09:54

"..::JMJ::.." <kalif1@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mon ikke fordi det var det, du spurgte om??
> Hvad er vitsen med at gemme aktiveringsinf. hvis det ikke er for at kunne

Jeg har ikke spugt om noget. Jeg kom med forslag.

Mogens