MS Windows
briani 27239
skjulte filer i documents and settings map~
Fra : KEO

Dato : 04-10-06 20:01

Hej

Min personlige mappe i documents and settings mappen fylder på mystisk vis
12 GB uden at nogle af undermapperne tilsammen fylder mere end 100mb, så
enten kan windows ikke regne eller der ligger en masse skjulte filer som jeg
ikke kan se, selvom jeg har vis skjulte filer til. OS er XP med service pack
2.

Håber i kan hjælpe

MVH

Kim

Fra : emj

Dato : 04-10-06 21:27

KEO skrev:

>Håber i kan hjælpe

Prøv at slette dem i din browser.
Funktioner/internetindstillinger/
Slet filer/Slet al offlineindhold

Hjalp det

Hilsen emj

Fra : KEO

Dato : 05-10-06 10:42

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Prøv at slette dem i din browser.
> Funktioner/internetindstillinger/
> Slet filer/Slet al offlineindhold
>
> Hjalp det
>
> Hilsen emj

Tak for hjælpen, det var lige lige det der skulle til.

Men hvorfor bliver den mappe fyldt med en masse filer som jeg ikke kan se og
vil jeg kunne se hvilke filer der ligger der.

MVH

kim

Fra : jda

Dato : 04-10-06 22:33

Wed, 4 Oct 2006 21:00:51 +0200 hamrede KEO i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> ikke kan se, selvom jeg har vis skjulte filer til. OS er XP med service pack

Husk at der er tre steder der skal krydses til/fra før du er sikker på at
se det hele:
Skjul beskyttede operativfiler (anbefales) -> krydset fjernes
Vis skjulte filer og mapper -> skal vælges
Vis indholdet af systemmapper -> skal vælges
Eksempelvis kan mappen 'Lokale indstillinger' fylde en masse. Det er de
bedste bud jeg kan komme med på baggrund af de oplysninger du giver
--
Jakob
Sv: Fordi det forstyrrer den måde mennesker normalt læser tekst