MS Windows
briani 27239
Aktivering af XP, hjælp.
Fra : JGD

Dato : 04-10-06 18:13

Hej.

Har følgende problem med en ven's PC. Har geninstalleret
XP (med SP1) og efterfølgende SP2 (og alt det andet). Ville
så aktivere XP, men men men. Nøglen er ugyldig, til trods for
at han har lisens. Har ledt noget på nettet efter en løsning, men
har ikke fundet det ønskede. Kan det virkelig passe at XP skal
geninstalleres igen, aktiveres, og efterfølgende SP2 installeres?
Ville blive noget "ked af det", hvis jeg skal gennem hele
installationen igen.

På forhånd tak for eventuelle svar.
-hand
JGD

Fra : Hans

Dato : 04-10-06 18:22

"JGD" <jgd_@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> geninstalleres igen, aktiveres, og efterfølgende SP2 installeres?
> Ville blive noget "ked af det", hvis jeg skal gennem hele

Hvorfor leder du på nettet efter en løsning. Hvis din aktivering mislykkes,
får du en udmærket forklaring på skærmen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-10-06 19:34

JGD skrev følgende i et indlæg på Usenet:
>Har ledt noget på nettet efter en løsning,
> men har ikke fundet det ønskede.

Som der står på skærmen, når en XP ikke kan aktiveres - ring til
MS - nummeret findes også på skærmen, når I får fejlen.

Så får I en ny kode, der bare skal indtastes - så fungerer det
igen.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard