MS Windows
briani 27239
Jeg kan ikke åbne 'Byens Puls' i Internet ~
Fra : Ukendt

Dato : 04-10-06 14:25

Jeg kan ikke åbne 'Byens Puls' i Internet Explorer.

Det er ikke fordi at jeg benytter denne tjeneste så tit men det er alligevel
noget som irriterer mig lidt: Jeg kan ikke åbne siden 'Byens Puls', der
kommer kun en grå side frem og intet andet. Hvad kan være årsagen til dette
? Web-stedet jeg taler om har adressen :

http://byenspuls.dsb.dk/byens_puls/ByensPuls.html

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Gamle

Dato : 04-10-06 15:02

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Puls', der kommer kun en grå side frem og intet andet. Hvad kan være
> årsagen til dette ? Web-stedet jeg taler om har adressen :

Har du javascript slået til?

Mvh.
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-06 15:19

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Har du javascript slået til?

Jeg går ud fra at du mener indstillingerne i: 'funktioner' > 'indstiilinger'
> 'brugerdefineret niveau'. Her mener jeg at jeg har prøvet det meste uden
held.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 04-10-06 16:03

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> posting:

> [...]
>kommer kun en grå side frem og intet andet. Hvad kan være årsagen til dette
>? Web-stedet jeg taler om har adressen :

Har du Java (ikke det samme som JavaScript) på din computer, og er
det slået til?

Du kan tjekke det på http://www.bodo.com/javame.htm
I min browser ser det sådan ud med Java:
http://cbh.softwolves.dk/temp/JavaEnabled.png

Nu er jeg ikke den store IE-bruger, men hvis det ikke virker, kan du
se om det er aktiveret under
Funktioner>Internetindst.>Avanceret>Java. og evt. installere det,
hvis det slet ikke er der (JRE fra http://www.sun.com/java/)

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://www.opera.com/

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-06 16:32

"Christian Bohr-Halling" <nospam@cbh.softwolves.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> se om det er aktiveret under
> Funktioner>Internetindst.>Avanceret>Java. og evt. installere det,

Jeg må tilstå at jeg var nærmest 100 % sikker på at jeg havde installeret
Java fra SUN dengang jeg installerede maskinen (for 4 måneder siden da jeg
købte den) men det har jeg åbenbart ikke fået gjort. Jeg mener at der var
andre Java-funktioner som virkede før end nu hvor jeg har fået Java
installeret.

Nå men det korte af det lange er at selv om jeg har lavet mange
XP-installationer og installationen af Java fra SUN plejer at være rutine,
så har den altså svipset denne gang, så jeg må lettere rød i hovedet sige
mange tak for hjælpen, det hele virker som det skal nu.