MS Windows
briani 27239
Stone's Texttool
Fra : MatchMaker

Dato : 04-10-06 11:56

Jeg har installeret texttool 2, og efterfølgende er jeg løbet ind i
det problem, at jeg ikke længere kan udnytte den funktion der
menupunktet "NY"for at oprette et nyt, tomt txt-dokument, når jeg
højreklikker i fx en mappe. Jeg har prøvet at afinstallere texttool
for at se om det skulle hjælpe, lige så prøvet ved hjælp af
gendannelse i Windows, men lige meget hjælper det.

Er der nogen der har kendskab til, hvordan dette problem kan løses?

Fra : Pico

Dato : 05-10-06 22:01

MatchMaker wrote:
> [...]
> gendannelse i Windows, men lige meget hjælper det.
>
> Er der nogen der har kendskab til, hvordan dette problem kan løses?

Jeg har ingen ide om det, men prøv at skriv/ring til Steen.
http://www.stoneware.dk/
Pico

Fra : MatchMaker

Dato : 07-10-06 15:03

Pico skrev:

> Jeg har ingen ide om det, men prøv at skriv/ring til Steen.
> http://www.stoneware.dk/
> --
> Med venlig hilsen
> Pico

Det har jeg gjort, men fik det svar, ganske vist ikke af Steen selv, at
der ikke yder support i forbindelse med TextTool.

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-06 20:31

On 7 Oct 2006 07:02:42 -0700, MatchMaker wrote:

> Det har jeg gjort, men fik det svar, ganske vist ikke af Steen selv, at
> der ikke yder support i forbindelse med TextTool.

Steen var meget oppe på dupperne og i tæt kontakt med brugerne i de første
år, men jeg har på fornemmelsen, at hans finans- og bogholderiprogram,Summa
Summarum, har taget over og er blevet hans største og væsentligste
indtægtskilde og så får vi andre, der har brugt hans software i årevis, lov
til at sidde tilbage, helt eller delvist uden support. Well, det er hans
valg og det er for så vidt okay, men lad det være nævnt til orientering for
eventuelle købe af hans programmer.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-10-06 21:53

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle-dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at sidde tilbage, helt eller delvist uden support. Well, det er hans
> valg og det er for så vidt okay, men lad det være nævnt til orientering
Der er vist intet usædvanligt i, at der ikke ydes support på freeware
programmer. Det er normalt take it or leave it.
Det ville da være værre, hvis ikke han ydede support på summa summarum, som
han jo tager penge for. Disse brugere har jo krav på support - men ikke ved
freeware.

Kurt

Fra : Edmund

Dato : 08-10-06 03:40

> [...]
> Det ville da være værre, hvis ikke han ydede support på summa
> summarum, som han jo tager penge for. Disse brugere har jo krav på

Han burde måske komme med en advarsel, selv om det er freeware, så folk
ikke ødelægger deres windows installation.
Jeg har for et par år siden skrevet til ham om problemet uden respons.

Hvis man tager en kopi af c:\programmer\texttool så kan man kopiere det
ind i en ny windows installation, så virker programmet uden problemer.

--
Mvh Edmund
MSN edmorano@passport.com

Fra : Holst

Dato : 07-10-06 22:03

Kurt Hansen wrote:

> [...]
> valg og det er for så vidt okay, men lad det være nævnt til orientering for

Hvor meget har du givet for Texttool?

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-06 06:50

On Sat, 07 Oct 2006 23:03:22 +0200, Holst wrote:

> Hvor meget har du givet for Texttool?

Men bemærkning gælder generelt for Stones. Jeg har købt og betalt Webwriter
og havde en god dialog med Steen i de første år, hvor mange foruden jeg
indberrettede fejl og mangler og fik svar tilbage og han brugte dette i
udviklingen af nye versioner. Der har være flere tråde i andre grupper om
den ikke-eksisterende på f.eks. Webwriter

Nu er han imidlertid umulig at få i tale og det er jo - alt andet lige -
utilfredsstillende, men jeg klarer mig.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : MatchMaker

Dato : 19-10-06 01:31

MatchMaker skrev:
> [...]
> gendannelse i Windows, men lige meget hjælper det.
>
> Er der nogen der har kendskab til, hvordan dette problem kan løses?

Jeg har nu prøvet at gennemsøge og sammenligne reg-basen på min pc
med en anden for txt-formaet fungerer ved hjælp af notepad (notesblok)
og kan se at jeg tilsyneladende mangler nogle strenge.

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl der kan fortælle mig, hvilke
strende det drejer sig om, som skal indføres på ny, så jeg kan få
notepad (notesblok) til at fungere igen, ved bl.a. højrekliks
menufuntionen "Ny"?