MS Windows
briani 27239
hvad er der galt ?
Fra : helena

Dato : 04-10-06 00:04

Hej, håber på lidt hjælp her.

Når jeg får sendt en fil, kan jeg ikke åbne den. Der står
"Grafikkonverteringsfiltret kan ikke indlæses. Skal dokumentkonverteringen
fortsætte.
Svarer jeg "Ja" siger det pling og boksen bliver stående. Siger jeg "Nej"
dukker der en boks op med oplysning om at der opstod en uventet fejl ved
læsning af C.
Resultat: jeg kan ikke åbne filen.

Jeg har XP windows.

Har Norton som siger at virus beskyttelsen er ok.

Når jeg er inde på en hjemmeside, f.eks. hos Bonaparte og når frem til at
ville zoome ind på detaljer i tøjet, siger maskinen pling og jeg kan ikke
zoome.
Jeg tror ikke det har noget med pop-ups vinduer at gøre. Der har jeg været
inde for at tillade fra den pgl. side og flytte på sikkerhedsniveauet.

Det samme andre steder: lige pludselig er der noget bestemt på den pgl.
side der ikke virker, mens resten gør.
I det hele tage kører den meget langsomt, er længe om at starte op.
For et stykke tid siden oplevede jeg efter at have tændt for pc´en, begyndte
den at suse og det blev den ved med i en uendelighed og jeg kunne hverken
åbne eller lukke noget som helst.
Kort sagt, maskinen kører dårligt, den opfører sig skørt.
Er det fordi jeg skal have formateret harddisken ?

Har haft den i et par år, og har ikke været al for flittig med at køre
defragmentering. Eller hvad er der galt ?

VH
Helena

Fra : emj

Dato : 04-10-06 01:18

helena skrev:

> [...]
>dukker der en boks op med oplysning om at der opstod en uventet fejl ved

Du skal slå javascript til i din browser for at få løst problemet med
Bobaparte.

Lad være med at forsøge at åbne filen i din mailboks. Den kan
indeholde noget snavs.

Hilsen emj

Fra : helena

Dato : 04-10-06 10:16

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Du skal slå javascript til i din browser for at få løst problemet med
> Bobaparte.

Ok, hvordan er det nu liii...ge man gør det ?

> Lad være med at forsøge at åbne filen i din mailboks. Den kan
> indeholde noget snavs.

Jeg har også prøvet at putte den på harddisken først, men det hjælper heller
ikke. Kan bare ikke åbne.

VH
Helena

Fra : Nørd

Dato : 04-10-06 20:59

Hej,

> Når jeg er inde på en hjemmeside, f.eks. hos Bonaparte og når frem til at
> ville zoome ind på detaljer i tøjet, siger maskinen pling og jeg kan ikke
> zoome.

Også her.?
Der er en fejl, Zoome vil den ikke. Men prøv denne link, den kan zoome.

http://www.bonaparte.dk/Popup/PopupFrame.aspx?ControlToLoad=ZoomJavaScriptControl&QSP_PAGE_ID=ZOOM&QSP_PAGE_TITLE=Bon´A%20Parte&FSI_SHOWCASE_IMAGE=ZoomImages/13/133404z.tif&FSI_SHOWCASE_SERVER=http://zoom.bonaparte.dk/erez3&AlternateImageUrl=%2fimages%2fProducts%2f133404s.jpg

> Jeg tror ikke det har noget med pop-ups vinduer at gøre. Der har jeg været
> inde for at tillade fra den pgl. side og flytte på sikkerhedsniveauet.

Jeg tror du skal install denne.

http://www.adobe.com/products/flashplayer/

Mvh. Nord

Fra : helena

Dato : 04-10-06 21:20

"Nørd" <Nørd@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,

> Også her.?
> Der er en fejl, Zoome vil den ikke. Men prøv denne link, den kan zoome.

Ok, men det er ikke kun på Bonaparte jeg har problemet.

> http://www.bonaparte.dk/Popup/PopupFrame.aspx?ControlToLoad=ZoomJavaScriptControl&QSP_PAGE_ID=ZOOM&QSP_PAGE_TITLE=Bon´A%20Parte&FSI_SHOWCASE_IMAGE=ZoomImages/13/133404z.tif&FSI_SHOWCASE_SERVER=http://zoom.bonaparte.dk/erez3&AlternateImageUrl=%2fimages%2fProducts%2f133404s.jpg

> [...]

Er lige gjort, men det hjælper ikke.

VH
Helena