MS Windows
briani 27239
Bluetooth og XP-Pro SP2 ?
Fra : Autocadster

Dato : 03-10-06 17:06

Har købt et Logitech diNovo brugt og har ikke fået install cd med, fik
at vide at WinXP selv ville instalere så jeg kunne bruge Bluetooth til
feks. telefon m.m.

Men men, jeg har slet ikke noget nogen steder der siger Bluetooth på
min pc

Har hentet og installeret SetPoint 2.60 men det gør bare at mus og
tastatur virker som det skal, men kan ikke koble andet op via
Bluetooth.

Hjæææælp please...

Autocadster / 2620

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 17:25

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Har købt et Logitech diNovo brugt og har ikke fået install cd med,

Det var nok lidt dumt.

fik
> at vide at WinXP selv ville instalere så jeg kunne bruge Bluetooth til
> feks. telefon m.m.

Det skal du ikke altid stole på.

> Men men, jeg har slet ikke noget nogen steder der siger Bluetooth på min
> pc

Dét tror jeg på.

> Har hentet og installeret SetPoint 2.60 men det gør bare at mus og
> tastatur virker som det skal, men kan ikke koble andet op via Bluetooth.

Prøv at kigge lidt på www.driverguide.com om der ikke er noget at du kan
bruge. Den side har tit hjulpet mig i nødens stund når det så allermest sort
ud

PS.:
Jeg synes at det er umanerlig dårlig stil at sælge noget brugt udstyr uden
at levere det nødvendige software med.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Autocadster

Dato : 03-10-06 17:56

Kim Larsen skrev:
> [...]

> bruge. Den side har tit hjulpet mig i nødens stund når det så allermest sort

Har været der uden held... ej heller hos logitech har jeg fundet noget
der kunne bruges :/

> PS.:
> Jeg synes at det er umanerlig dårlig stil at sælge noget brugt udstyr uden at
> levere det nødvendige software med.

Kunne ikke have sagt det bedre selv

Autocadster / 2620

Fra : Lyrik

Dato : 07-10-06 00:12

> Har været der uden held... ej heller hos logitech har jeg fundet noget
> der kunne bruges :/

++++++++++++++++++++++

De ENESTE brugbare bluetooth drivere er de drivere som findes i XP
servicepakke 2.
Installer servicepakke 2 og din bluetooth virker. Prøv alt andet og du
fejler.))

Hilsen
Jens

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-10-06 17:41

> [...]
> telefon m.m.
>
> Men men, jeg har slet ikke noget nogen steder der siger Bluetooth på min

Det forstår jeg ikke rigtigt. SP2 skulle indeholde bluetoothdrivere. Har du
set efter i kontrolpanel?.

Mvh.

Karsten

Fra : Autocadster

Dato : 03-10-06 17:54

Karsten Jensen har bragt dette til verden:

Yes sir...

Autocadster / 2620

Fra : emj

Dato : 03-10-06 21:00

Karsten Jensen skrev:

>Det forstår jeg ikke rigtigt. SP2 skulle indeholde bluetoothdrivere. Har du
>set efter i kontrolpanel?.

Ellers kan den findes på nettet.
Søg i Google efter
Q323183_WXP_SP2_X86_DAN.EXE

Hilsen emj

Fra : Autocadster

Dato : 03-10-06 21:11

emj formulerede tirsdag:

> Ellers kan den findes på nettet.
> Søg i Google efter
> Q323183_WXP_SP2_X86_DAN.EXE

Den kan kun installeres på SP1 og jeg kører med fuldt opdateret SP2

Autocadster / 2620

Fra : Autocadster

Dato : 03-10-06 22:12

Karsten Jensen formulerede tirsdag:

> Det forstår jeg ikke rigtigt. SP2 skulle indeholde bluetoothdrivere. Har du
> set efter i kontrolpanel?.

Efter install af bluetooth donglen viser den blot at der er fundet en
USB-HID enhed...

Autocadster / 2620

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 04-10-06 07:16

> [...]
>
> Har hentet og installeret SetPoint 2.60 men det gør bare at mus og
> tastatur virker som det skal, men kan ikke koble andet op via Bluetooth.

hej
prøv www.bluesoleil.com
det er voip versionen du skal bruge til ip.telefoni.