Nye film sælges billigt
Fra : whdk

Dato : 24-06-01 03:02

Følgende film på CD-ROM sælges billigt. Filmene kan afspilles under
Windows på alle nyere pc'er. En del af filmene går stadig i biografen.

Active Stealth
Almost Famous
American History X
American Pie
[Anime] Ghost in the Shell
[Anime] Ninja Scroll
[Anime] Princess Mononoke
[Anime] Streetfighter Alpha: The Animation
Antitrust
Bedazzled
Boiler Room
Boondock Saints
Boyz 'N' the Hood
Bring it on
Charlie's Angels
Crouching Tiger, Hidden Dragon
Die Hard
Disney's Mulan
Disney's Prince of Egypt
Disney's Tarzan
Disney's The Emperor's New Groove
Dogma
Donnie Brasco
Dude where's my car
Enter the Dragon
Exit Wounds
Finding Forrester
Ghost Dog
Indiana Jones: Quest for the Holy Grail
Indiana Jones: Raiders of the Lost Arc
Indiana Jones: The Temple of Doom
Juice
Leon
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Meet the Parents
Memento
Men of Honor
Menace to Society
Miss Congeniality
Mission Impossible 2
One Night at McCool's
Operation Takedown
Pusher
Red Planet
Shadow of the Vampire
Shriek if you know what I did last Friday the 13th
Snatch
Star Wars Episode 1: The Phantom Menace
Star Wars Episode 4: A New Hope
Star Wars Episode 5: The Empire Strikes Back
Star Wars Episode 6: Return of the Jedi
Taxi 2
The Abyss (Director's Cut)
The Excorcist 2001
The Haunting
The Legend of Bagger Vance
The Matrix
The Usual Suspects
The Whole 9 Yards
The Yards
Titanic
Traffic
Trainspotting
Twin Warriors (Jet Li)
Vertical Limit
What Women Want
15 Minutes

Filmene er alle omtrent DVD-kvalitet (DivX-komprimeret).

De koster 30 kr. stykket ved køb af fem stk. Du skal bo i
Københavsområdet eller i hvert fald kunne hente, da jeg ikke p.t. har
mulighed for at sende med posten.

(Jeg ved godt at dette ikke er et annoncemarked, men det virkede som
et naturligt sted at poste. Beklager hvis jeg har spildt uvurderlige
sekunder af dit liv)

Fra : John Hinge

Dato : 24-06-01 07:52

whdk wrote:

> Filmene er alle omtrent DVD-kvalitet (DivX-komprimeret).

Ikke alene spammer du en debat gruppe med en salgs annonce, men du vil
i fulde alvor sælge piratkopier ?
Enten er det her en troll, eller også er naiviteten hos nogle personer
lige dykket til nye og imponerende højder.

du er vel klar over at det er hamrende ulovligt det du laver ikke ?
Hvis distributørerne af de nævnte film keder sig, kan du snarligt
se frem til et større erstatningskrav. God fornøjelse.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Søren H.L.

Dato : 25-06-01 16:06

klip
>du er vel klar over at det er hamrende ulovligt det du laver ikke ?
>Hvis distributørerne af de nævnte film keder sig, kan du snarligt
>se frem til et større erstatningskrav. God fornøjelse.

Læs :
http://dvd.mmo.dk/nyhed/default.asp?id=315

Mvh
Søren

Fra : John Hinge

Dato : 26-06-01 17:00

"Søren H.L." wrote:

> klip
>
> Læs :
> http://dvd.mmo.dk/nyhed/default.asp?id=315

Det gør da ikke mit udsagn mindre korrekt ?
Det der reklameres for (en stabel film i DivX format) er ulovligt,
og hvis en distributør er i dårligt humør kan manden få et pænt stort
erstatningskrav.

I en glad og ideel verden kom der en ordning så man ku downloade
gode film fra nettet (jeg mener 'rigtige' film, ikke gratis amatør
film (af en nogengange dybt imponerende kvalitet)) men der vil
jeg sgisme ikke gerne se DivX.. Uagtet hvad nogen påstår så *er*
der altså forskel fra en god DVD skive til en DivX CD.

Men mit indlæg gik altså på lovligheden af det, og på hvorvidt
det var helt gennemtænkt at poste det i denne gruppe..

Fra : Casper Henriksen

Dato : 24-06-01 12:23

"whdk" <whouse_dk@hushmail.com> skrev
[En masse film]
> Disney's Prince of Egypt

Den film har jeg aldrig hørt om? Er det en der kun findes på DivX?
Mvh
Casper

Fra : Jesper Winding

Dato : 24-06-01 14:28

Næh - jeg har den da i hvert fald på DVD - så vidt jeg ved er det en ganske
normal udgivelse - bortset fra at det er fra Dreamworks, ikke Disney...

-=JESPER=-

Fra : Casper Henriksen

Dato : 24-06-01 16:52

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> :
> Næh - jeg har den da i hvert fald på DVD - så vidt jeg ved er det en
ganske
> normal udgivelse - bortset fra at det er fra Dreamworks, ikke Disney...

That's excatly my point... God film, har den selv, men det er ikke en Disney
film.
Hilsen Casper
Mail: casper@gamepage.dk
ICQ: 10655991

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 24-06-01 19:55

"Casper Henriksen" <nyhedsgrupper@gamepage.dk> wrote in message
> "Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> :
> ganske
>
> That's excatly my point... God film, har den selv, men det er ikke en
Disney
> film.

Det måske endda det der gør den så fed! Bedste tegnefilm nogensinde IMO! Har
ikke alle de klassiske forudsigelige elementer som Disney (næsten) uden
undtagelse, altid fedter deres film ind i.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 24-06-01 22:04

Mikkel Selsøe Sørensen <selsoe@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9h5dbi$18ff$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> ikke alle de klassiske forudsigelige elementer som Disney (næsten) uden
> undtagelse, altid fedter deres film ind i.

Disney laver stadigt fine film, men der er nu nok noget om, at de mere eller
mindre har ødelagt den vestlige tegnefilmstradition. Forstået på den måde,
at det næsten er umuligt at få succes, hvis man ikke forholder sig til eller
direkte kopierer Disneys gennemtærskede formler. Den danske Hjælp, jeg er en
fisk! skulle være et glimrende eksempel. Ikke helt Disney, men næsten.
Plotstruktur og figurgalleri kunne lige så godt stamme fra Den lille havfrue
3. Det er skam både flot og underholdende, men i længden også gennemskueligt
og ofte ulideligt politisk korrekt. Og værst af alt: Næsten uden undtagelser
ALTID rettet mod børn og familier.

Jeg foretrækker af samme grund anime.

Bedste amerikanske, ikke-Disney tegnefilm er iøvrigt (efter min ydmyge
mening) The Iron Giant.

MVH
Jens

Fra : nikolaj borg

Dato : 24-06-01 14:53

"Casper Henriksen" <nyhedsgrupper@gamepage.dk> wrote in message

> Den film har jeg aldrig hørt om? Er det en der kun findes på DivX?

Næh, den findes såmænd, og jeg kan også huske, at den var oppe at køre i
biffen for et par år siden.

http://us.imdb.com/Details?0120794

/Nikolaj

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 24-06-01 15:02

Mon ikke ironien lå i, at filmen IKKE var fra Disney ?! (c:

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra : nikolaj borg

Dato : 24-06-01 15:45

"Rasmus Christiansen" <rasmus@axelmusic.dk> wrote in message
> Mon ikke ironien lå i, at filmen IKKE var fra Disney ?! (c:

Det er jo en mulighed. Hvordan ser en ironisk smiley ud?

/Nikolaj