MS Windows
briani 27239
Henvisning til et ikke eksisterende netvær~
Fra : hans.thorstensen@gul~

Dato : 03-10-06 08:18

Jeg har tidligere haft min bærbare i netværk med en stationær Win98
PC. Det har jeg ikke længere, men når jeg f.eks vil installere
billedprogrammet zoombrowser eller musikprogrammet Itunes går
installationen i stå fordi programmet søger efter en fil på det
netværksdrev \\ 2893IBMAnneD\billeder\goastrand. Hvordan får jeg
slettet denne henvisning, så jeg kan installere Itunes?

Med venlig hilsen
Hans

Fra : Peter T.

Dato : 03-10-06 09:54

udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hvordan får jeg
> slettet denne henvisning, så jeg kan installere Itunes?

Åbn stifinder, find og åbn mappen, hvor netværksdrevet er. Højreklik på
netværksdrevet og vælg Delete.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : hans.thorstensen@gul~

Dato : 04-10-06 07:29

Tak for dit svar, men jeg kan ikke se mappen i stifinder

Mvh Hans