MS Windows
briani 27239
Oprydnings program
Fra : Elmer Fjort

Dato : 30-09-06 12:14

I hine tider, dengang windows 95 var ny. Fandtes der et program som hed
Cleansweep, som ryddede op på harddiskene.
Findes der et tilsvarende program idag??

Elmer

Fra : knudsen

Dato : 30-09-06 12:27

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse
>I hine tider, dengang windows 95 var ny. Fandtes der et program som hed
>Cleansweep, som ryddede op på harddiskene.
> Findes der et tilsvarende program idag??
>

> Elmer

Hej
Mange er glade for den her -og den er gratis
http://www.ccleaner.com/

Den her koster vist ca. 200 kr. ,men er meget god
http://www.macecraft.com/

Mvh knudsen

Fra : Elmer Fjort

Dato : 30-09-06 16:46

"knudsen" <knudsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mange er glade for den her -og den er gratis
> http://www.ccleaner.com/
>
> Den her koster vist ca. 200 kr. ,men er meget god

Siger tak!
Har hentet CCleaner

Elmer

Fra : John

Dato : 30-09-06 12:29

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse

>I hine tider, dengang windows 95 var ny. Fandtes der et program
>som hed Cleansweep, som ryddede op på harddiskene.
> Findes der et tilsvarende program idag??

Åbenbart:
http://www.symantecstore.com/antivirus/norton-cleansweep-a.htm

Mvh John

Fra : JB

Dato : 30-09-06 14:55

Jeg blander mig lige,
kan man også slette i registreringsdatabase ?
f.eks. jeg har installeret et program med en forkert nøgle,
når jeg sletter programmet og geninstallere det, har programmet stadigværk
den forkerte nøgle,
som jeg ikke kan rette.

JB

Fra : Bjarne Chr

Dato : 30-09-06 17:27

"JB" <xxxxxx@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> f.eks. jeg har installeret et program med en forkert nøgle,
> når jeg sletter programmet og geninstallere det, har programmet stadigværk

Ccleaner rydder også op i registreringsdatabasen, men om det er nok er lidt
tvivlsomt du kan jo selv søge i regedit på program navnet og slette alle
nøglerne der henviser til programmet

--
Venlig Hilsen
Bjarne

Fra : Elmer Fjort

Dato : 30-09-06 16:39

> Åbenbart: http://www.symantecstore.com/antivirus/norton-cleansweep-a.htm

Hmm, når man klikker på linket, komer der godt nok en side frem, men når
man klikker sig videre
og faktsik vil købe programmet, så er det ikke til at finde.

Elmer

Fra : John

Dato : 30-09-06 17:05

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, når man klikker på linket, komer der godt nok en side
> frem, men når man klikker sig videre
> og faktsik vil købe programmet, så er det ikke til at finde.

Prøv evt her:
http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/File_Cleanup_Utilities/CleanSweep.html

Mvh John

Fra : Elmer Fjort

Dato : 30-09-06 18:14

> Prøv evt her:
> http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/File_Cleanup_Utilities/CleanSweep.html

Jeg er blot lidt forsigtig med at hente en fil der blot hedder
install.exe

Elmer

Fra : Bjarne Chr

Dato : 30-09-06 19:45

> Jeg er blot lidt forsigtig med at hente en fil der blot hedder
> install.exe
>

> Elmer
Hvis den hedder ccsetup133.exe kan du roligt hente den.

--
Venlig Hilsen
Bjarne

Fra : Elmer Fjort

Dato : 30-09-06 21:49

"Bjarne Chr" <NO@WAY.invalid> skrev i en meddelelse

> "Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse

> Hvis den hedder ccsetup133.exe kan du roligt hente den.

Den fil jeg kunne hente ved cleansweep, hed blot install.exe
Og det synes jeg rigtigt jeg turde løbe an på.

Det som jeg syens er det mest underlige, er at det link til synametic der
stod
cleansweep, og når jeg så gik viedere på næste side, for at købe
programmet
var det ikke nævnt med blot 1 ord. Men der var flere andre Norton
programmer
men ikke nævnt hvor cleansweep var med.

Elmer

Fra : Bjarne Chr

Dato : 30-09-06 22:47

> [...]
> programmet
> var det ikke nævnt med blot 1 ord. Men der var flere andre Norton

Det kan jeg godt forstå Den har heller ikke en dyt med Norton at gøre.
Nortons cleansweep ligger med i pakken Nortons Works og hedder Norton
Cleanup. Jeg ville ikke bruge mine penge på det.
--
Venlig Hilsen
Bjarne Chr

Fra : Bjarne Chr

Dato : 30-09-06 17:24

> Hmm, når man klikker på linket, komer der godt nok en side frem, men når
> man klikker sig videre
> og faktsik vil købe programmet, så er det ikke til at finde.
>

> Elmer
Det hører til i pakken System Works
http://www.symantecstore.com/dr/sat4/ec_Main.Entry17C?SID=49997&SP=10007&CID=0&PID=&PN=0&CUR=840&DSP=&PGRP=0&ABCODE=&CACHE_ID=0
koster omkring 650 Kr. http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=159449

--
Venlig Hilsen
Bjarne

Fra : Ricko.

Dato : 30-09-06 17:41

"Bjarne Chr" <NO@WAY.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
Det er freeware og koster ikke en disse

Fra : Bjarne Chr

Dato : 30-09-06 19:42

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
> Det er freeware og koster ikke en disse
Norton CleanSweep er ikke freeware men en del af Norton system works
Ccleaner er freeware

--
Venlig Hilsen
Bjarne