MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP - genstart...
Fra : J W Nielsen

Dato : 27-09-06 14:36

Hej...
Jeg må altså ha' nogle flere bud - Den genstarter stadig, når jeg lukker XP
ned:
Startede en tråd den 18/9 og har til stadighed eksperimenteret med den - og
jeg KAN ikke finde fejlen.
Har ændret i BIOS til en "safe-mode" - det hjælper ikke - den vil slet ikke
starte!!!
Har fundet ud af, at starter jeg XP i fejlsikret m. netværk, ja, så kan den
godt lukke ned. Det må jo udelukke en hardwarefejl. ik'?
Please nogle bud!!!

/Jørgen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 27-09-06 14:54

J W Nielsen skrev:

> Hej...
> Jeg må altså ha' nogle flere bud - Den genstarter stadig, når jeg
> lukker XP ned:

MS har en mening om det:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;320299

Peter Schrøder

Fra : J W Nielsen

Dato : 28-09-06 15:51

> MS har en mening om det:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;320299

Jaee, jeg har været på den side i håb om, at det bare var "fluebenet" som
skulle væk fra "automatisk genstart" - det var det desværre ikke!

Mvh Jørgen