MS Windows
briani 27239
Måske OT, men mangler lige hjælp til UNZIP
Fra : Leif

Dato : 26-09-06 18:53

Er der ikke et lyst hoved herinde, der kan hjælpe mig lige videre:

Har fået hentet en del filer af denne type:

abc001.zip
abc002.zip

osv.

I hver fil ligger en mappe med filer.

Hvordan pakker jeg dem ud - uden at jeg skal åbne alle sammen en ad gangen
med Winzip??

På forhånd tak, Leif

Fra : DonE_8700

Dato : 26-09-06 19:00

Leif skrev:
> [...]
>
> I hver fil ligger en mappe med filer.
>
> Hvordan pakker jeg dem ud - uden at jeg skal åbne alle sammen en ad gangen

Højre klik på en af den og vælg 'Extract Here'
--
DonE

Fra : Leif

Dato : 27-09-06 19:38

"DonE_8700" <kender@den.ikke> wrote in message

> Højre klik på en af den og vælg 'Extract Here'
> --
> DonE

Det er da noget mærkelig noget: Jeg har ikke lige det menupunkt, men via ZIG
ZAG Actions: Extract to here eller Extract to
Men der åbnes bare et nyt Stifinder vindue og hvad så?

Hvad jeg egentlig er ude efter er en funktion der udpakker fil 1, derefter
fil 2 og fil 3 osv. Uden at jeg skal
til at åbne dem enkeltvis - er det tydeligt nok?

Mvh, Leif

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 27-09-06 22:14

On Wed, 27 Sep 2006 20:37:45 +0200, "Leif" <DrlykkesSLETTES@mail.dk>
wrote:

>"DonE_8700" <kender@den.ikke> wrote in message

>gangen

Nu er det meget længe siden jeg har brugt zip filer, men er der ikke
noget mad at man skal starte med den sidste del, eller er det kun i
WinZip, man skal det.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : LarsS

Dato : 27-09-06 22:53

"Leif" <DrlykkesSLETTES@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> I hver fil ligger en mappe med filer.
>
> Hvordan pakker jeg dem ud - uden at jeg skal åbne alle sammen en ad gangen

Med winrar kan de ønskede markeres - højre-klik gi'r mulighed for (bl.a.)
udpakning (af alle markerede) til een folder eller hver sin folder.