MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Systemlyde mv. er forsvundet.
Fra : kk

Dato : 24-09-06 19:53

Mine systemlyde samt midi er forsvundet, tillige med den lyd som forekommer
ved diverse internet spil, som ungerne forlyster sig med. Det løjerlige er,
at jeg kan gendanne evnen til at afspille midi mv. ved at installere "ældre"
drivere via kontrolpanel "tilføj hardware". MEN, det forsvinder igen ved
reboot.
System er en Medion med CMI 97 lydsystem 9880 codec. ar nogen en ide om,
hvordan jeg kan få lydsystemet til at blive så det kan afspille filer som
før.
Jeg har kun opdateren drivere som foreslået i Medion support.
mvh
kk

Fra : Poul

Dato : 25-09-06 07:42

Jeg installerede engang Ulead DVD Picture Show 2.0 og så skete det samme,
jeg ved ikke om dur har det program install. men jeg fandt en patch på deres
hjemmeside som klarede det. Det sker vist for XP.

Fra : kk

Dato : 25-09-06 09:47

"Poul" <øst@post.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> deres
> hjemmeside som klarede det. Det sker vist for XP.

Hej,
Tak for svar. Nej det har jeg ikke, men derimod et flot højttaler-kontrol
system-ting fra C-Media, som anbefalet driver fra Medion support. Men derfor
kunne det jo godt være at den patch du omtaler kan bruges. Jeg kan ikke
finde den på Uleads hjemmeside, har du et link?
mvh
kk

Fra : Poul

Dato : 25-09-06 10:55
Fra : Poul

Dato : 25-09-06 11:19

"Poul" <øst@post.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at kikke på denne side, fundet via Google

http://phpbb.ulead.com.tw/EN/viewtopic.php?p=39970&sid=d16d7f2073f0f9d4409b251870c1ed8d

Ellers er der links her
http://ftpkbt.ulead.com/pub/Updates/PictureShow/2/?S=A

Det er den nederste jeg har brugt

Fra : kk

Dato : 25-09-06 16:45

"Poul" <øst@post.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Tak for hjælpen, Poul, men det virkede ikke.
Problemet er imidlertid klaret, meget lettere end jeg havde forventet:
Jeg afinstallerede driveren fra Medion (CMI-Media), derefter tog Windows
(XP-SP2) over og installerede noget som den selv havde og nu virker alt, som
det skal.
Rak bare ned på Bill Gates, men helt tosset er han nu ikke, desuden er han
rig!
Fortsat god dag.
kk