MS Windows
briani 27239
Fjerne program?
Fra : TL

Dato : 17-09-06 00:12

Jeg ville installere Nero 7, men fik at vide at jeg skulle
fjerne/afinstallere den gamle version først, jeg slettede først alle filer
der relaterede til Nero/Ahead software, slettede alle nøgler i
registreringsdatabasen, og startede Kontrolpanel - Fjern programmer, men der
er IKKE nogen Fjern knap på min gamle version nu. (Den viser bare navn og
filstørrelse)
Hvordan fjerner jeg den gamle version helt, da jeg ikke får 'lov' til at
installere en ny version før den gamle er helt væk??

Nogen kloge hoveder der ved hvordan?

PFT

/Torben

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : John

Dato : 17-09-06 00:49

"TL" <creatime@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan fjerner jeg den gamle version helt, da jeg ikke får
> 'lov' til at installere en ny version før den gamle er helt
> væk??

Dette gratis program kan muligvis løse problemet:
http://www.chip.de/downloads/c1_downloads_12991462.html

Programmet har mange rense-funktioner, og kan oven i købet
stilles til dansk :)

Mvh John

Fra : Hagar

Dato : 17-09-06 01:37

> [...]
> http://www.chip.de/downloads/c1_downloads_12991462.html
>
> Programmet har mange rense-funktioner, og kan oven i købet stilles til

Nu har jeg prøvet dette program, det vil sige, det har jeg ikke, jeg har
installeret det, men det starter ikke op, det vil sige, det gør det, men jeg
kan bare ikke se det, det ligger "bag ved" et eller andet sted, og hvis jeg
så genstarter maskinen, så bliver jeg spurgt om, om jeg vil lukke
programmet, hvordan kan det være ?

Hagar

Fra : John

Dato : 17-09-06 01:58

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "bag ved" et eller andet sted, og hvis jeg så genstarter
> maskinen, så bliver jeg spurgt om, om jeg vil lukke programmet,

Dyb mystik!

Programmet er standard-værktøj her i huset, og jeg har aldrig
oplevet nogen problemer med det. Det eneste jeg kan foreslå:
Af-installér programmet, genstart pc'en, og gen-installér
programmet.

Mvh John

Fra : Hm

Dato : 17-09-06 17:46

> Dette gratis program kan muligvis løse problemet:
> http://www.chip.de/downloads/c1_downloads_12991462.html
>
> Programmet har mange rense-funktioner, og kan oven i købet stilles til
> dansk :)

Hej John
har været indefor at downloade, men der gives et pib, og så syntes ikke der
sker mere, jeg kan ikke se at det er installeret, hvad gør jeg galt?
hilsen
Hanne

Fra : John

Dato : 17-09-06 20:55

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse

> har været indefor at downloade, men der gives et pib, og så
> syntes ikke der sker mere, , hvad gør jeg galt?

Kan du downloade? Pip'et kan være noget activeX, der skal
aktiveres for at du kan downloade. Hvis du får en gul bjælke
foroven på skærmen kan du prøve at klikke på den.

Alternativt kan du prøve at downloade her:
http://www.aplusfreeware.com/categories/LFWV/RegCleaner.html

Download til skrivebord, luk kørende programmer, installér, og
genstart pc'en. Start programmet via den nye genvej på
skrivebordet.

Det burde virke :)

> jeg kan ikke se at det er installeret

Find folderen i C:\Programmer

Mvh John

Fra : Hm

Dato : 18-09-06 19:52

****Jeg får ingen gul bjælke****

*******er det det samme program, det var fordi du skrev at man kunne få det
på dansk ********

> Find folderen i C:\Programmer

*****der er det ikke ********

hilsen
Hanne

Fra : John

Dato : 18-09-06 21:06

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse

> ****Jeg får ingen gul bjælke****

Kan du downloade filen og gemme på skrivebord?

> *******er det det samme program

Ja, det er samme program fra de to download-steder. Her er en
tredje mulighed:

http://www.pcworld.dk/download/48/559

Klik på sidens 'Download Her', så skulle download gerne begynde.

Jeg har aldrig oplevet problemer med programmet, heller ikke
download eller installation.

Mvh John

Fra : Fietsenmaker

Dato : 17-09-06 07:36

TL skrev:
> [...]
> Hvordan fjerner jeg den gamle version helt, da jeg ikke får 'lov' til at
> installere en ny version før den gamle er helt væk??

Du kan hente et renseprogra fra Nero her:
http://www.nero.com/nero7/eng/Clean_Tools.html

Fra : Henning Hansen

Dato : 17-09-06 22:37

On Sun, 17 Sep 2006 01:11:36 +0200, "TL" <creatime@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>Hvordan fjerner jeg den gamle version helt, da jeg ikke får 'lov' til at
>installere en ny version før den gamle er helt væk??

Hej
Jeg har haft samme problem. Både hentet General clean tool og Driver
clean tool fra Nero's hjemmeside - men ligemeget hjalp det.
Prøv at hente The Windows Installer CleanUp Utility fra microsofts
hjemmeside
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;290301

det skulle også findes på windows xp's installations cd og hedder
msicuu.exe.

Fra : TL

Dato : 18-09-06 18:20

Tak for jeres svar.
Fik renset den gl. Nero ud og installeret den nye, men alligevel står den
gl.version stadig på listen og kan tilsyneladende ikke fjernes, hverken af
Regedit eller af Nero's clenprogs.

Men den nye Nero virker tilsyneladende.

/Torben

Fra : John

Dato : 18-09-06 18:38

"TL" <creatime@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for jeres svar.

Velbekomme

> Fik renset den gl. Nero ud og installeret den nye, men
> alligevel står den gl.version stadig på listen

Hvilken liste..?

> og kan tilsyneladende ikke fjernes, hverken af Regedit eller af
> Nero's clenprogs.

Regcleaner kan sikkert..

> Men den nye Nero virker tilsyneladende.

Jamen det var da godt :)