erfaringer med konfigurerbar switch efters~
Fra : jacob K

Dato : 25-11-06 20:03

Hej Gruppe

Jeg har længe kørt et privat netværk med en meget billig router/switch, nu
ville jeg gerne finde god måde at styre båndbredden til de forskellige
maskiner -
Jeg ved at mange ville anbefale en serverløsning - det ville jeg selv gøre
hvis ikke det var for støj og strømforbrug.

Jeg efterlyser en switch der kan
konfigureres via webinterface.
intelligent funktionalitet på båndbreddens deling.

Strømforbrug og pris er også et parameter.

jeg har kigget lidt på den her:
HP ProCurve Switch 1800-8G

hvis du har nogen gode råd eller erfaringer
håber jeg du gider dele ud..

god weekend
Jacob K

--
fjern/remove fjern

------

Fra : Benny Nissen

Dato : 26-11-06 10:34

jacob K skrev:
> [...]
>
> jeg har kigget lidt på den her:
> HP ProCurve Switch 1800-8G
>
> hvis du har nogen gode råd eller erfaringer

Udemærket switch