Kan man fordele hastighed via router ?
Fra : Autocadster

Dato : 04-11-06 11:07

Altså sådan så man har en master maskine og så 2-3 andre der får mindre
hastighed op/ned ?

Autocadster / 2620

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 04-11-06 16:44

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Altså sådan så man har en master maskine og så 2-3 andre der får mindre
> hastighed op/ned ?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Autocadster / 2620

Kommer nok an på hvilken router du har..
Vi har en Zywall 5 her, og på den kan vi styre hvor meget båndbredde hvem
skal have.
...::JMJ::..

Fra : Cubus

Dato : 05-11-06 12:23

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev

> Altså sådan så man har en master maskine og så 2-3 andre der får mindre hastighed op/ned ?

På fx en Linksys RV082 har jeg noteret mig,
at der er dukket et nyt faneblad op efter seneste
firmwareopdatering, der hedder 'Bandwidth Management',
hvor op/ned hastighed for tilsluttede maskiner,
trafiktype mv kan konfigureres.

--
Cubus
http://cubus-adsl.dk/