telmore telefonsvarer
Fra : Fætter Højben

Dato : 23-06-01 18:34

Hvad er nummeret til min telefonsvarer og hvordan aflytter jeg den? Jeg har
telmore.

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 23-06-01 18:49

"Fætter Højben" <lksddjrfslasdkrj@iasasdasd.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er nummeret til min telefonsvarer og hvordan aflytter jeg den?
Jeg har
> telmore.

112

Fra : Fætter Højben

Dato : 23-06-01 20:55

"Mogens Nielsen" <mogens"fjern mig"@nielsen.ac> wrote in message

> "Fætter Højben" <lksddjrfslasdkrj@iasasdasd.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har
> >

> 112

Er du sikker? Hver gang jeg ringer derind siger de at jeg har fået forkert
nummer og skælder ud.

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 23-06-01 19:03

On Sat, 23 Jun 2001 19:33:36 +0200,
Fætter Højben <lksddjrfslasdkrj@iasasdasd.dk> wrote:

>Hvad er nummeret til min telefonsvarer og hvordan aflytter jeg den? Jeg har
>telmore.

Når du nu er fætter højben, kan du så ikke bare stolle på dit held, og
taste et tilfældigt nummer?

Jeg vil tro du skal ligge et til det fjerde ciffer i dit telefonnummer
(altså mobilens nummer), og så skal du sikkert bare ringe til dette
nummer, fra mobilen.

--
Anders Bo Rasmussen mailto:fuzz01@spamfilter.dk
Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-06-01 20:42

"Anders Bo Rasmussen" skrev:

> [...]

> Jeg vil tro du skal ligge et til det fjerde ciffer i dit telefonnummer
> (altså mobilens nummer), og så skal du sikkert bare ringe til dette

Jeps - de stod også i den skriv, som han fik ved oprettelsen....

Hvis nummeret er 51901234
så har tlf-svareren 51911234

Og med vensyn til Fætter Højbens andet spørgsmål, så virker hjemmesiden
fint, når jeg bruger den !

Så heldet er nok ikke, hvad det har været

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Fætter Højben

Dato : 23-06-01 20:54

"Anders Bo Rasmussen" <fuzz01@spamfilter.dk> wrote in message

> Når du nu er fætter højben, kan du så ikke bare stolle på dit held, og
> taste et tilfældigt nummer?

Min fætter Anders (den lede and #%¤#) har fået fat i Onkel Joakims lykkemønt
og har brugt den til at stjæle mit held!

> Jeg vil tro du skal ligge et til det fjerde ciffer i dit telefonnummer
> (altså mobilens nummer), og så skal du sikkert bare ringe til dette
> nummer, fra mobilen.

Nu har jeg jo beslægtet med Onkel Joakim og vil således gerne checke min
telefonsvarer fra mit hjemmenummer for at spare penge. Når jeg ringer til
den fra en fastnet telefon kan jeg så "afbryde med #" ligesom med Telia?

Det virker måske provokerende at jeg spørger om et sådant spørgsmål som hvad
telefonnummeret til min telefon er, men det er lidt svært at få information,
når ens udbyder er et internetselskab og jeg ikke kan se deres www-site.

Fra : --==JKADK==--

Dato : 23-06-01 21:33

"Fætter Højben" <lksddjrfslasdkrj@iasasdasd.dk> wrote in message
> [...]
information,
> når ens udbyder er et internetselskab og jeg ikke kan se deres

Det er da grænseløst mere provokerende, for nu at bruge din
formulering, at spørge om hvorvidt du kan "afbryde med #"
.. prøv det da forpokker ..

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-06-01 16:25

> Det er da grænseløst mere provokerende, for nu at bruge din
> formulering, at spørge om hvorvidt du kan "afbryde med #"
> .. prøv det da forpokker ..

Lige mine ord
Prøv det! *lol*

Mvh.
Mikael

Fra : Mich@el H.

Dato : 25-06-01 19:59

> Lige mine ord
> Prøv det! *lol*

Jamen han kan jo ikke nummeret til telefonsvaeren ? *ROFL*