telmores hjemmeside
Fra : Fætter Højben

Dato : 23-06-01 18:32

Jeg ved at spørgsmålet har været fremme før, men jeg fik det ikke rigtig
afklaret.

Jeg har i flere uger ikke kunnet få adgang til telmores wwwsite. Jeg bruger
MS Interet Explorer 5.5 der fulgte med WinME.

Sig endelig til hvis i kan få adgang til den nu.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-06-01 20:44

"Fætter Højben" skrev:

> Sig endelig til hvis i kan få adgang til den nu.

Den virker OK - og har gjort det hele tiden - ihvertfald, når jeg har brugt
den !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 25-06-01 13:15

> [...]

> MS Interet Explorer 5.5 der fulgte med WinME.

> Sig endelig til hvis i kan få adgang til den nu.

Jeg kan godt se den, jeg kan dog ikke logge ind.

Der noget underligt med TDC ADSL. Telmore's login side er det eneste
problem jeg har med min opkobling...

Kender een mere med TDC ADSL og han kan heller ikke...

Mystisks...

mvh Bernhard

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-06-01 16:23

> Kender een mere med TDC ADSL og han kan heller ikke...
>
> Mystisks...

Narj, hvis du ringer til TDC siger de at du skal skifte telefonselskab

Mvh.
Mikael

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 25-06-01 16:40

> Narj, hvis du ringer til TDC siger de at du skal skifte telefonselskab

Næh, det foreslog at jeg skulle slå NAT helt fra (bypasse routeren)
for at se om det hjalp. Uanset om det gør, så synes jeg Telmore's
https server håndterer sagen forkert (andre https server giver nemlig
ingen problemer).

På den anden side, jeg har læst at https slet ikke overfører ip
information om clienten hvilket jo må betyde at NAT ingen betydning
burde have (hvilket andre https servere da heller ikke lade sig
påvirke af).

På den tredje side (hehe) så siger TDC Internet at selv om routeren er
sat i åben konfiguration så er den faktisk ikke helt åben. Der er
stadig porte som blokeres i routeren.

Ellers må jeg logge på nettet med mit gamle V90 modem, for der mener
jeg det virkede.

Jeg må hjem og teste...

mvh Bernhard

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-06-01 17:22

"Bernhard Mogens Ege" <bme@miba.auc.dk> skrev i en meddelelse
> På den tredje side (hehe) så siger TDC Internet at selv om routeren er
> sat i åben konfiguration så er den faktisk ikke helt åben. Der er
> stadig porte som blokeres i routeren.

Njaa, der er blokeret for smtp og nntp og der køres stadig en form for NAT

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855